12Buy מתנות ממותגות
0
Page 1
0
Page 1
0
Subtotal: 0

הרשימה שלך עדיין ריקה

עוד שניה היא עולה על הקורקי ובורחת.

למה שלא נפנק אותה במשהו?

המוצרים שלנו

איך לבחור מתנות ראויות ושימושיות לעובדים שלכם

במידה ואתם בעלים של חברה מסוימת, או מנהלים בה, לבטח אתם יודעים שמציאת המתנות הנכונות לעובדים שלכם יכולה להיות כרוכה בשאלות הבאות: כמה עליכם להוציא על מתנה ראויה? האם להוציא את אותו סכום כסף על כל אדם? ואם אתם לא מכירים עובד כמו שצריך, איך אתם מוודאים שהוא יאהב את המתנה ועדיין תוכלו לשמור עליה כמתנה מקצועית? השאלות הללו ועוד מעסיקות המון מנהלי חברות המעוניינים לרכוש מתנות לעובדים שלהם ולכן החלטנו לעשות סדר ולנסות ולענות על כל השאלות האפשריות.


אז רגע לפני שנתחיל, חשוב לציין כי אנו נמצאים עדיין בנקודה בה מגפת ה-COVID 19 שינתה את חיינו ומשרדים וחברות שונות שינו את אופן פעולתם והעסקת העובדים.. אם הצוות שלכם עובד מרחוק, ייתכן שיהיה קשה יותר להשיג מתנות ממותגות לאנשים שלכם ובעקבות זאת תצטרכו לקבל את כתובות הבית של כולם ולשלוח את המתנות שלהם (לא מדובר על מכשול ענק, בדרך כלל, אבל משהו שצריך לקחת בחשבון).


אנו מציינים את העובדה הזאת מפני שהרבה מהמתנות שעבדו בשנים האחרונות אולי לא נראות מתאימות השנה – כרטיסים לסרטים, כרטיסי מתנה לספא ומתנות אחרות המבוססות על התקהלות רבה במקום מסוים אינן בהכרח מתאימות לכולם.
מנהלים לא צריכים לתת לחברי הצוות שלהם מתנות, אבל זו מחווה נחמדה שתורמת רבות למורל הצוות שלכם – ובחלק מהמשרדים זה מאוד מקובל. (אם כי יש לזכור שמנהלים לעולם לא צריכים לצפות או לעודד מתנות מעובדים. בגלל הדינמיקה הכוחנית הכרוכה בכך, מתנות בעבודה צריכות לזרום למטה, לא למעלה.)


אם תחליטו שאתם מעוניינים בכל זאת לקנות מתנות לצוות שלכם, השאלה כמה להוציא תשתנה לפי משרד. אם אתם שותפים במשרד עורכי דין גדול, תוציאו (כנראה) יותר מאשר מנהל ארגון ללא מטרות רווח או עמותה. אז הכירו את המשרד שלכם (ואם אתם לא בטוחים שאלו מנהלי םאחרים מה הם עושים) אבל את הסכום אותו אתם מוציאים עבור עובד מסוים, שמרו אותו שווה ערך עבור שאר העובדים בצוות שלכם.


מתי כדאי להעניק מתנות לעובדים שלכם?


ובכן, ישנן מגוון נסיבות בהן תרצו להעניק לעובדים שלכם מתנות. ישנם אירועים מרכזיים כגון חגים או ימי הולדת בהם מקובל ואף רצוי להעניק לעובד שלכם שי לחג או ליום הולדתו. את האירועים האלו צריך לקחת בחשבון בכל שנת עבודה, אך ישנן נסיבות אחרות אשר גם בהן תוכלו להביע את הערכתם לעובדים שלכם ולעובדה שאתם מרוצים שהוא נמצא בחברה שלכם.
תוכלו להעניק מתנה כאשר לעובד שלכם נולד ילד או ילדה ולהשתתף בשמחת המשפחה. הענקת זר פרחים, או מארז מתוקים יכול לעשות את העובדה. בנוסף במידה ואתם מרוצים מאוד מהתנהלותו ותפוקתו של אחד העובדים שלכם, מומלץ להעניק לו מתנה בכדי שידע כיצד אתם חשים כלפיו – מצב זה יתרום לשניכם, הן מבחינת היחסים והן מהבחינה המקצועית.


רעיונות למתנות שימושיות וכיפיות


• מארז קפה – מי מאיתנו לא אוהב קפה? האמת שיש כאלה, אך באופן כללי קבלת מארז קפה מתנה ממקום העובדה שלנו היא לחלוטין מתנה מגניבה ושווה. עבור אנשים שאוהבים לשתות את הקפה שלהם ניתן אפילו להגיד שזאת מתנה מאוד מוערכת וזכרו שגם אנשים שאינם שותים קפה אתם יכולים לבצע החלפה למארז של תה.


• חולצות ממותגות – בתור מנהלי החברה אתם יכולים להעניק לעובדים שלכם חולצות ממותגות ומגניבות. כדאי קצת לחשוב מחוץ לקופסא ותחילה להתמקד בסוג הפריט על פי העונה הקיימת. אם מדובר על עונת הקיץ, תוכלו לרכוש טישרטים במגוון צבעים וטקסטורות, ואילו בעונת החורף כדאי להתמקד יותר במגוון סווטשירטים נעימים וחמימים.


• תיקים – במידה ואתם עובדים בחברת הייטק או ארגון טכנולוגי אחר, תוכלו לרכוש לעובדים שלכם תיק גב ללפטופ. מדובר על מתנה ממש שווה ובנוסף שימושית ביותר. בסופו של יום, כל עובד שלכם זקוק לתיק גב שיוכל לשאת את המחשב הנייד שלו מביתו לעבודה.


• פריטי כושר – פעילות ספורטיבית הינה חלק מרכזי עבור אנשים רבים. עובדים שלכם שעוסקים בספורט ישמח לקבל מתנות שוות כגון נרתיק לזרוע, מזרון יוגה או חולצת דרייפיט שווה. ובמידה וחלק מהעובדים שלכם אינם עוסקים בפעילות ספורטיבית, יכול מאוד להיות שמתנה מסוג זה תעודד אותם באופן חיובי להכניס מעט פעילות ספורטיבית לחייהם.


• גאדג'טים – גאדג'טים מגיניבים הם תמיד נחשבים כמתנה מדהימה שאתם יכולים להעניק לעובדים שלכם. אצלנו בחברת 12buy תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים טכנולוגיים כגון אוזניות ורמקולים ניידים שהם פרקטיים עבור כל עובד.

מארז כמתנה לעובדים שלכם

מארז הוא מתנה מושלמת ביותר שאפשר לתת בתור שי לחג, מתנה יום הולדת או סתם כסמל להבעת הערכה. הסיבה העיקרית שהופכת את המארזים למתנה כל כך מושלמת היא שמדובר במתנה אחת המכילה כמה מתנות משרדיות קטנות בתוכה שמתאימות לכולם. סיבה נוספת שהופכת מארז לעובד למתנה המושלמת יותר היא שיש מגוון כל כך רחב של מארזי עובדים שאתם תהנו רק מאפשרויות הבחירה שיש לכם. תוכלו למצוא מארזי שתייה, מארזי טיול, מארזים ייחודיים לחגים כמו למשל מארזים לפורים או מארזים לט"ו בשבט ועוד. המארזים יחסכו לכם זמן יקר במציאת המתנה המושלמת והם יתאימו לכולם בעיקר משום שיש בהם כל כך הרבה דברים מיוחדים. באמצעות המארזים תוכלו לעודד את העובדים שלכם להיכנס לכושר ולטייל וכך להיות מאושרים יותר, להתפנק בשתייה חמה או קוקטיילים מיוחדים, לעבוד בסביבה בריאה יותר ועוד. המארזים שתקנו להם יהיו לרוב בדיוק מה שהם צריכים והעובדים שלכם יודו לכם על ההשקעה הרבה.

איך אפשר למצוא את המארזים לעובדים השווים ביותר?

לא תמיד יהיה הכי פשוט למצוא שי לחג שיהיה מושלם עבור כל אחד. אם ברצונכם למצוא מארז לעובד שיהיה מושלם, יתאים לכולם ויהיה במחיר משתלם, כדאי שתתחילו בחיפוש ברשת ותעשו השוואת מחירים למול מה שתקבלו בכל מארז. כך תדעו שמצאתם מארזים לעובדים שהם גם הכי משתלמים וגם איכותיים. כך למשל תוכלו למצוא ב-BUY12 מגוון רחב של מארזי עובדים שיתאימו לכל אחד ויהיו ברמה הגבוהה ביותר. חשוב שתמצאו אתר שבו יש מגוון אחד של מארזי עובדים שיתאימו לכם ולמטרת המתנה שאתם נותנים וכך תוכלו לתת בתור שי לחג מארזים לפורים, מארזים לפסח, מארזים לשבועות ועוד.

טיפים לבחירת המארז לעובד המושלם

אם אתם עדיין מתקשים למצוא את המארז המושלם, ריכזנו עבורכם כמה טיפים קצרים שיעזרו לכם למצוא מארזים לעובדים שיהיו בדיוק מה שאתם מחפשים:

השוו מחירים
כמו שאמרנו, השוואת מחירים תעזור לכם לבחור את החנות המושלמת עבור קניית שי לחג. כך למשל כדאי להשוות מחירים בין מארזים לפורים שתרצו לקנות לכבוד החג.

חפשו המלצות
המלצות יוכלו לעזור לכם למצוא מארזי עובדים שיתאימו בדיוק בשבילכם מתוך ניסיונם של אנשים אחרים. ככל שהחנות ממנה אתם קונים מארז לעובד תהיה מומלצת יותר, כך תדעו שבחרתם נכון.

חפשו אתר שמציע מגוון
כשאתם מחפשים שי לחג תרצו מגוון רחב של אפשרויות על מנת שתוכלו לבחור. כך למשל אם אתם קונים מארזים לפורים, תרצו שיהיו לכם כמה אפשרויות לבחירה. אתר המציע מגוון של מארזים לעובדים, יהיה אתר שתוכלו לסמוך עליו.

אל תתפשרו על איכות
חיפוש אחר מארז לעובד שיהיה מושלם יכול להיות מורכב ובמיוחד אם זו הפעם הראשונה שאתם מחפשים. יחד עם זאת, חשוב שתקפידו לא להתפשר על איכות ולמצוא מארזי עובדים שיהיו בדיוק מה שאתם מחפשים.

התייעצו עם העובדים שלכם
לא תמיד הכי קל לדעת מה כולם ירצו לקבל כמתנה לחג. אם ברצונכם לפנק את העובדים שלכם ולקנות מארזים לעובדים שיתאימו להם, כדאי לשאול אותם מה הם רוצים. תוכלו גם להתייעץ עם חלק מהם.

ודאו שהמתנה תתאים לכולם
כשרוצים לבחור מארז לעובד שיתאים לכל עובד, זה יכול להיות מורכב במיוחד היות ולכל עובד הצרכים והרצונות שלו. חשוב שתכירו את העובדים ותדעו מה כולם יאהבו אבל גם מה המגבלות והבעיות של כל אחד. כך למשל אם תרצו מארזים לפורים כדאי לוודא שאיש אינו אלרגי לחלק מהרכיבים במארז.

כלל הטיפים הללו יעזרו לכם למצוא את המארז המושלם לעובדים שלכם ויחסכו לכם זמן רב. כדי שתבינו איך נראים מארזי עובדים, ריכזנו עבורכם שלוש דוגמאות למארזים הכי שווים שתוכלו למצוא ושכל עובד ישמח לקבל.

סוג מארז מספר 1 – מארזי שתיה חמה ושתיה אלכוהולית

מארזי שתייה הם מארזים שכל עובד ישמח לקבל, פשוט כי כולם אוהבים לשתות ולהנות. תוכלו לפנק את העובדים שלכם במארז להכנת קוקטיילים מיוחדים כמו סנגריה, מארזים לשתיית אלכוהול ועוד. אם העובדים שלכם פחות בקטע של אלכוהול ותרצו לפנק אותם לקראת החורף המתקרב, תוכלו לקנות להם מארזים לשתייה חמה שיעזרו להם להכין את התה המושלם או להתפנק מהקפה הטעים ביותר. כך הם יוכלו תמיד להרגיש רעננים ולהנות משתייה טעימה ואיכותית.

סוג מארז מספר 2 – מארזי ציוד לספורט וטיולים

אם אתם רוצים לעזור לעובדים שלכם להיכנס לכושר או לצאת קצת לטבע ולשאוף אוויר נקי, כדאי לקנות להם מארזי ספורט או מארזי טיולים. מארזי הספורט יכילו מגוון רחב של ערכות לאימונים, ציוד שיעזור להם להיכנס לכושר, בקבוקי מים ייחודיים ועוד. כך תוכלו לעודד את העובדים שלכם לחיות אורח חיים בריא שיעזור להם להיות מאושרים יותר ואנרגטיים עוד יותר. בדיוק כמו שהספורט בריא לנפש, כך גם היציאה לטיולים והטבע. אם יש לכם טיול חברה מתקרב או שאתם סתם רוצים לפנק את העובדים שלכם ולעודד אותם לצאת לטייל, תוכלו לקנות להם מארזים מיוחדים לטיולים. המארזים יכללו ערכות לטיולים, ציוד תומך למטיילים, תיק גב ועוד. כמו כן, תוכלו לעודד אותם דווקא לטייל בחוץ לארץ ולקנות להם מארזים עם ציוד לטיסה כמו כרית שינה, כיסוי עיניים, ואמצעים לאפסון חפצים קטנים.

סוג מארז מספר 3 – מארזי ציוד לעבודה

זה אולי יכול להישמע קצת נדוש אבל מארזי ציוד לעבודה יכול להיות בדיוק מה שהעובדים שלכם צריכים ובעיקר אם הם יחסית חדשים ועוד אין להם את הציוד הנדרש עבורם. המארזים הללו יהיו מארזים שכוללים ציוד שאין למרבית העובדים. מדובר בציוד לעבודה שיעזור להם לעבוד בצורה בריאה ונכונה, וכך יעזור להם להתייעל אבל גם להנות יותר מהעבודה. רבים מאיתנו מבלים זמן רב במשרד, בנהיגה ובישיבה באופן כללי, והדבר יכול לשחוק את גופנו. כך יוצא מצב שבשל חוסר הנוחות אנחנו פחות נהנים מהעבודה אבל זה פשוט כי הגוף שלנו זועק לעזרה. ציוד לעבודה נכונה יעזור לעובדים שלכם לעבוד בצורה יותר בריאה וכך גופם פחות יחווה מצוקה ולחץ, והם יוכלו להנות יותר מהישיבה במשרד.

אל תחסכו, פנקו את העובדים שלכם

למארזים יש חשיבות גדולה וכל עובד ישמח לקבל מארז. המארזים מכילים בתוכם מספר מתנות קטנות שיוכלו לעודד את העובדים שלכם ולעזור להם לחיות חיים מאושרים ומהנים יותר. תוכלו למצוא מגוון רחב של מארזים לעובדים שישמחו כל עובד ויתאימו לכל סוג של אירוע או חג, החל ממארזי שתייה, מארזי ספורט, מארזי טיולים ועד למארזי ציוד לעבודה נכונה.


לסיכום


במידה והחלטתם שאתם מעוניינים להעניק מתנה לעובדים שלכם אך אינכם יודעים איזו מתנה עליכם לבחור והאם היא תהיה שימושית – אנו ממליצים אתכם להביט באתר שלנו, לדפדף בין הקולקציות והמוצרים השונים שלנו ולהבחין בשלל פריטים ומוצרים שווים שאתם יכולים לרכוש כמתנה לעובדים.

רשימת ההפתעות
Sign in

No account yet?