12Buy מתנות ממותגות
0
Page 1
0
Page 1
0
Subtotal: 0

הרשימה שלך עדיין ריקה

עוד שניה היא עולה על הקורקי ובורחת.

למה שלא נפנק אותה במשהו?

המוצרים שלנו

רעיונות למתנות לקיץ הקרוב

רעיונות למתנות לקיץ

תיק גב ללפטופ

ישנם מקרים נדירים, בהם הפתרון המתאים ביותר הוא גם הקלאסי ביותר. תיקי גב ללפטופ הם דוגמה נהדרת למוצר שימושי, שיכול להתאים לעובדים צעירים, מבוגרים, ולמה שביניהם.

תיק גב ללפטופ, מומלץ בצבע ניטרלי (אפור בהיר או שחור, לרוב), נראים מעולה במשרד, ונוחים גם לשימוש בזמן הפרטי. רקמה או הדפסה של לוגו הופכת את התיק למוצר ממותג ברמה גבוהה: הניראות שלו בולטת אך אינה מפריעה לעין או צעקנית.

בקבוק שתיה ספורטיבי

בקבוק שתיה ספורטיבי משתלב נהדר בשני טרנדים חמים במיוחד: הטרנד הסביבתי והטרנד הבריאותי. בקבוק שתיה רב פעמי עוזר לנו לשתות הרבה בימי הקיץ החמים, חוסך שימוש במוצרי פלסטיק חד פעמיים, ומעודד עובדים לפעילות ספורטיבית ברוח חיובית.
בחדר הכושר, באופניים, בטניס, באוטו בין פגישות או סתם על השולחן במשרד –
בקבוק שתיה הופך לפריט אישי צמוד.

כוס תרמית

מוצרי קפה איכותיים הם כבר מזמן פריט חובה בכל משרד. כוס שתיה תרמית עם מכסה מלא הופכת את שתית הקפה של הבוקר לתענוג שלם. מדובר במוצר ממותג שיכול לשמש עובדים במשרד ומחוצה לו כאחד. השימוש בין כותלי המשרד מחזק את תחושת השייכות, והשימוש מחוץ לשעות העבודה מעניק תחושת גאווה ומזכיר לנו שמקום העבודה דואג לנו בכל עת.

שמן זית

מארז שמן זית איכותי הוא בין המוצרים הביתיים והישראליים ביותר, ללא ספק. שמן זית הוא מרכיב חובה בכל מטבח ישראלי. מגוון רמות האיכות מפתיע, כמו גם מרחב אפשרויות האריזה והמיתוג.

שמן זית של משק פתורה מגיע בבקבוקים מעוצבים ביד אומן, במארז יוקרתי ביותר, שמציב אותו בבטחה על השיש במטבח הביתי. איכות השמן עצמו מקנה לו מקום של כבוד בסלט או על המחבת.

אוזניות

אחד הדברים המאפיינים את השוק הישראלי בשנים האחרונות הוא מודעות גוברת למוצרי איכות, ובייחוד בתחום הסאונד. אוזניות קשת מסוג "על האוזן" (Over ear) הן הדובדבן שבקצפת בתחום מוצרי הסאונד האיכותיים. שלל מותגי פרימיום גלובאליים זמינים בישראל במחירים אטרקטיביים (החל מ-Marley ועד Urban ears), והם מתאימים לעובדים עם הבנה בטכנולוגיה ומשיכה לאיכות.

מוצרים לבילוי בים

הים הוא סמל הישראליות. עובדים צעירים, מבוגרים, בעלי משפחות ורווקים – הים שייך לכולם. מוצרים לבילוי בים יכולים להגיע לבד (צידנית, מחצלת, כסאות בד) או בערכה (תיק קל ובו מטקות, כפכפים, כובע, קרם הגנה ממותג, ועוד).
מוצרים לבילוי בים מאופיינים בצבעים בהירים כגון תכלת וירוק בהיר, בבד קל לניקוי, ובמיתוג בולט. כל משפחה נהנית להגיע לים עם מוצרי איכות, והמיתוג משתלב באופן טבעי בצבעוניות של המוצר.

מארז מתנה

לאוהבים להשקיע, נפתחות דלתות חדשות. מארז מתנה אמנם דורש יותר השקעה בבחירת הפרטים ובמיתוג, אבל התוצאה המתקבלת היא מוצר מקורי, שאין לאף חברה אחרת.

השלב הראשון הוא בחירת הנושא. מארז מתנה יסוב לרוב סביב נושא אחד, כמו פריטים אישיים למשרד (אוזניות, תיק, חולצה, מחברת) או לים (מחצלת, צידנית, כובע, מטקות). לאחר מכן יש לבחור את צורת האריזה, בין אם בקופסה או בתיק מכל סוג שהוא. לאחר מכן ניתן להרכיב את שאר הפריטים ולקבל תוצר שאי אפשר יהיה לשכוח.

תיק ספורט

תרבות חדרי הכושר היא כבר מזמן סמל לעירוניות הישראלית. תיק ספורט שיהיה מספיק גדול להכיל ביגוד אבל גם מספיק קומפקטי כדי להיטלטל בדרכים, הוא הפתרון המושלם. תיק ספורט לא חייב דווקא להיות מתוצרת של מותג תיקים – הרי ממילא הוא אינו פריט אופנה. העובדה הזו מאפשרת לתיקי ספורט לככב כמתנה לעובדים בתקציבים שפויים. תיקי ספורט ניתן למתג ברקמה או בהדפסה ולחזק את תחושת השייכות של העובד למותג של החברה.

מוצרי הלבשה

מוצרי הלבשה הם נקודת המוצא של המתנות לעובדים. כמעט כל חברה מפיקה מפעם לפעם הזמנה של חולצות. במוצרי הלבשה יש לשים לב לכך שאיכות הבד ואיכות ההדפסה הן שני פרמטרים נפרדים – לא מספיק לרכוש חולצה מבד איכותי, וכדאי להשקיע גם במדפיס מקצועי.

במוצרי הלבשה ישנן אפשרויות רבות לתת מקום ליצירתיות. במקום חולצה ניתן להדפיס על סווטשירטים, מעילים קלים (Softshell) ואפילו גרביים בעיצוב מיוחד. שווה להשקיע בשלב התכנון, ולהגיע לתוצאה שהיא גם איכותית וגם מקורית. עובדים יאהבו ללכת עם פריט לבוש אם הוא ממותג בטוב טעם ועשוי ברמה גבוהה.

גאדג'טים

מוצרים טכנולוגיים קטנים יכולים להיות Give-away מעולה לכנסים,
או מוצר משלים לערכת מתנה לעובדים.
בשוק ישנם גרסאות רבות לכיסויי מצלמה ללפטופ, מנורת USB, מדבקות ללפטופ, כיס סיליקון לסמארטפון, ומוצרים רבים אחרים. ישנן רמות מחיר רבות, ורבים מהמוצרים קלים מאוד למיתוג. מוצר קטן ושימושי הוא המתנה המושלמת לחלוקה: הוא יופיע מול עיני המשתמש יום יום, ועלותו מאפשרת רכישה בכמויות גדולות.

רשימת ההפתעות
Sign in

No account yet?