12Buy מתנות ממותגות
0
Page 1
0
Page 1
0
Subtotal: 0

הרשימה שלך עדיין ריקה

עוד שניה היא עולה על הקורקי ובורחת.

למה שלא נפנק אותה במשהו?

המוצרים שלנו

תיק לעובד – 5 דגשים שכדאי לשים לב אליהם לפני רכישה

תיק לעובד

סיבה למסיבה! הגיע חג, מועד, אירוע חברה או פשוט הגיע הזמן לפנק את העובדים הנאמנים של חברתכם בתיק חדש. אך לפני הרכישה, יש כמה פרטים שחשוב שתשימו אליהם לב.

מתנות ממותגות לעובדים

כיום חברות רבות יותר ויותר מעניקות מתנות ממותגות לעובדיה. מוצרים ממותגים מאפשרים למעסיק להעניק לעובדיו מתנה מיוחדת ומשמחת, ובאותה הזדמנות לפרסם את החברה באמצעות המוצר. 

מה נהוג לתת?

לקראת אירועי חברה, חגים, ימי הולדת לעובדים וכדומה חברות גדולות מכינות מראש מתנות ממותגות. כיום מתנות אלו מגוונות ומדליקות מאי פעם וניתן למצוא ולהזמין אותן בקלות וביעילות דרך אתר BUY12. מתנות פופולריות לרוב הן מתנות למשרד, כמו עציצים, מחברות, עטים, לוחות שעם ומוצרים דומים העוזרים לעובד להפוך את המשרד לבית. מוצרים נוספים הם ערכות קיט שונות ובראשן ערכת קיט קיץ המכילה פריטים לקראת הקיץ הקרב כמו כפכפים ממותגים ומגבת חוף ממותגת הנותנים לעובד את הערכה המושלמת לבילוי על חוף הים, תוך שימוש במוצרים המפרסמים את שם חברתכם.
מוצר פופולרי מאוד נוסף, בלעדיו לא זזים לשום מקום – הוא תיק לעובד.

דגש ראשון – סוגי תיק לעובד

כמעסיקים שהחליטו שברצונם לרכוש תיקים לעובדיהם, עליכם לבצע בחירה מושכלת באיזה סוג של תיק תבחרו. התיק עתיד לשמש את העובדים שלכם במהלך העבודה ובחיי היום יום שלהם. בחירה לא נכונה יכולה להביא לחוסר שימוש בתיק וכך בזבוז כספי החברה על מוצג ממותג שלא נראה בציבור. בנוסף מתנה לא מדויקת עלולה להוביל לירידה כוללת ברמת המוטיבציה של העובדים ואף חוסר שביעות רצון ממקום העבודה – וחבל. כיצד בוחרים את התיק המושלם?

פשוט מאוד – איזה חברה אתם?

חישבו על סדר היום של המועסקים שלכם, האם רובם מגיעים לעבודה ברכב או בתחבורה ציבורית? האם הם מרבים לצאת לבלות או מבלים את רוב זמן בעבודה? האם הם עובדים במשרד אחד או מרבים לעבור ממקום למקום ולבלות שעות בדרכים? האם יש ברשותם מחשב נייד לצרכי עבודה? או אולי מחברות וקלסרים?

כל אלו יובילו אתכם להבנה איזה מן מגוון התיקים הרחב שקיים בBUY 12 הכי מתאים לעובדים שלכם. 

אילו סוגי תיק לעובד יש?

  • תיק גב
  • תיק גב לנשיאת מחשב 
  • תיק גב לנשיאת לפ טופ
  • תיק צד
  • תיק יד
  • תיק בד
  • תיק שרוכים
  • תיק מבד
  • תיק מעור
  • תיק נסיעות
  • קייס למחשב נייד

והרשימה ממשיכה.

על מנת לבחור איזה סוג תיק תרצו להביא לעובדיכם, יש כמה דגשים קטנים שכדאי לשים אליהם לב.

חמישה דגשים שכדאי לשים לב אליהם לפני רכישת תיק לעובד

נפח התיק

לעובדים המרבים בנסיעות לרוב כדאי לרכוש תיק בעל נפח גדול יותר. 

תאים שונים בתיק

עובדים המביאים עימם קופסאות אוכל לדוגמא לעבודה יהיו שמחים לקבל תיק עם תא נפרד ואטום למחשב במקרה והתיק מתלכלך

משקל

עובדים הסוחבים את תיקם על הגב שעות רבות יעיפו תיקים אוטופדים וקלים יותר

סטיילינג

אתם כבר למדתם להכיר את העובדים שלכם, מי שהסטייל, האופנתיות והסגנון חשובים לו יודע להפגין זאת במיוחד בסביבה משרדית, התאימו את המותג וחברת הייצור שלו לסגנון שהעובדים אוהבים. 

כל תיק בעתו 

התאימו את המתנה לאירוע. אם הגיע עובד חדש לחברה, הוא ישמח לקבל תיק עם אופציה לסחיבת מחשב נייד. אם הקיץ מתקרב, תנו לעובדיכם תיקי חוף אופנתיים.

דוגמאות לכמה תיקים מומלצים כמתנה לעובדים

  • Incase- Commuter Backpack BIONIC, מגיע בצבעים כחול ואפור הוא המתנה המושלמת לעובדי חברות תל אביבים המגיעים על קורקינט למשרד. תיק גב זה מיוצר עם מגוון כיסים שונים, תא ראשי מרופד וגדול אשר מגן על הלפטופ וכיס חיצוני בעל סגירה מגנטית לבקבוק מים. התיק מיוצר עם חוט BIONIC® – חומר עמיד שנוצר מ100% פלסטיק ממוחזר.
  • תיק גב קאנקאן קלאסי – מגיע בכ – 8 צבעים שונים. קאנקאן הוא תיק הגב הפופולארי ביותר של חברת FJÄLLRÄVEN .. יש לו תא ראשי בצורת מרובע אשר שומר על צורתו בעזרת ריפוד פנימי נשלף. שני כיסי צד פתוחים בצידי התיק ותא נוסף בקדמת התיק אשר נסגר עם רוכסן. רצועות כתפיים מתכווננות, ידיות קצרות לנשיאה. לוגו החברה יכול לשמש כמחזיר אור, ובתוך התיק יש תווית פנימית שעליה ניתן למלא את הפרטים האישיים של בעל התיק.
  • Sandi Laptop Sleeve –KitePride – בעל הרצועות הניתנות להסרה הוא תיק חדשני וחכם, שילוב מדויק בין סטייל עיצובי אופנתי ומגניב לערכים סביבתיים ואקולוגיים מעוררי השראה. 

תיקי קייט פרייד עשויים משימוש ציוד ספורט ימי ונתפרים ע"י נשים וגברים שהצליחו לצאת ממעגל הזנות וסחר בנשים או בגברים. מה שיפה בתיקים האלו, הוא שכל אחד הוא מיוחד בעל סגנון ייחודי משלו, קצת כמו העובדים שלכם. מכיוון שהתיקים עשויים מחליפות צלילה לשעבר הם חזקים ועמידים למים. בעלי ריפוד פנימי להגנה על תכולת התיק, רצועות נוחות בצדי התיק וכיס צבעוני קטן לאחסון.
תכונות מוצר: מתאים למחשבים ניידים בגודל של עד 35 x 25 x 1.5 ס"מ. גודל: 27×37 ס"מ משקל: 200 גרם.

  • תיק צד גילפורד – תיק כנסים או תיק קניות העשוי 100% כותנה. התיק מגיע בשלושה צבעים, בעל תא אחד גדול ושתי רצועות יד/כתף.
    תכונות המוצר: גובה: 42 ס"מ, רוחב: 38 ס"מ, נפח: 15 ליטר.
    ניתן להוסיף על תיק זה את לוגו החברה, אפשרות להדפסת משי / פרוסס / רקמה משני צידי התיק.

לסיכום

כמה כיף לעובדים שלכם שזכו במעסיקים אכפתיים כמוכם! זכרו, כל תיק יגרום להם לחייך, אבל אתם יודעים לבחור עבורם את התיק המושלם.

רשימת ההפתעות
Sign in

No account yet?