12Buy מתנות ממותגות
0
Page 1
0
Page 1
0
Subtotal: 0

הרשימה שלך עדיין ריקה

עוד שניה היא עולה על הקורקי ובורחת.

למה שלא נפנק אותה במשהו?

המוצרים שלנו

מגזין 12Buy

בקבוק תרמי מומלץ: איך לבחור בקבוק תרמי?

בקבוק תרמי מומלץ

בעולם המהיר, המודרני והחם של היום, שתיית מים היא הכרחית ובחירת הבקבוק התרמי הנכון יכולה לעשות את כל ההבדל בהרגלי השתייה שלנו. בין אם אתם חובבים פעילויות בחוץ, מכורים לכושר או שאתם פשוט מעדיפים לשתות משקה חם או קר כשאתם בדרכים, בחירת הבקבוק התרמי הנכון יכולה להשפיע מאוד על החיים של שלכם. ממש כאן ריכזנו בשבילכם את כל המידע שצריך לדעת רגע לפני שתבחרו את הבקבוק התרמי הבא שלכם. ואם זה לא מספיק, נפרט על כמה סוגים של בקבוקים ממותגים מומלצים מאוד. קחו שלוק, ובואו נתחיל.

איך נבחר את הבקבוק תרמי הנכון?

לכל אחד יש העדפות שונות בבחירת הבקבוק שלו, אבל יש כמה מאפיינים של בקבוקים תרמיים שפשוט אי אפשר לוותר עליהם. לכן, בין אם אתם ממוקדים בבידוד מחום וקור, החומר שממנו עשוי הבקבוק, נפח קיבולת הנוזלים שלו או קלות השימוש בו, עליכם לברר את מידע זה מראש. קיימים בקבוקים שיתאימו לכמות של כוס משקה גדולה, ויש כאלו שיכילו מספיק מים ליום שלם ויכילו לדוגמה כמות של 8 כוסות מים. אך מעבר לכך, השיקול העיקרי שיש להתחשב בו בעת בחירת בקבוק תרמי, היא היכולת שלו לבודד את הנוזלים, חמים או קרים, מהטמפרטורה בחוץ. הרבה יותר כיף לשתות מים קרים כאשר אתם נמצאים בסידורים מחוץ לבית ביום חם, או להפך לשתות כוס תה חמה כשקר בחוץ.

מהם היתרונות של שימוש בקבוק שתייה תרמי?

לבקבוקים תרמיים יש יתרונות רבים, משמירה על טמפרטורת המשקאות שאתם אוהבים לשתות ועד להפחתת בזבוז בקבוקים חד-פעמיים. אבל היתרונות העיקריים של השימוש בבקבוקים תרמיים הם:

  • שימור משאבים – שימוש בבקבוקים תרמיים הוא שימוש בבקבוקים רב פעמיים שהוא מאוד ירוק ותורם מאוד לאיכות הסביבה. את הבקבוקים הרב פעמיים אפשר להחליף פעם בחצי שנה ואפילו פעם שנה. בצורה זו נחסך ופוחת השימוש בפלסטיק ובחומרים מזהמים אחרים.
  • חיסכון בכסף – כאשר אתם קונים בקבוק תרמי איכותי אתם יכולים להימנע מקניית שתייה בחוץ. תחשבו שאם תקנו בכל יום בקבוק שתייה קלה או כוס קפה אפילו רק פעם אחת ותכפילו המחיר ב-356 ימים בשנה, תקבלו סכום גדול מאוד שתוכלו לחסוך ולהשאיר בכיס שלכם.
  • שמירה על המשקאות שלכם בטמפרטורה המושלמת – אם אתם רוצים לשתות קפה קר בקיץ או ליהנות מתה חם בכל מקום אליו תלכו בחורף, הבקבוק התרמי יעזור לכם לשמור על המטרה הזאת בקלות רבה. בקבוקים תרמיים עשויים לרוב מחומרים מבודדים ויש להם בטנה כפולה אשר שומרת על הטמפרטורה של המשקה לאורך כמה שעות או עד שתסיימו לשתות אותו.

מה ניקח בחשבון כשנבחר בקבוק תרמי?

בחירת הבקבוק התרמי הנכון כרוכה בהערכה של מספר גורמי מפתח. כמובן שלכל אדם שיקולים משלו בכל מה שנוגע לקניית מוצרים בכלל ולרכישת בקבוק תרמי בפרט, ממוניטין המותג ועד למחיר, לגודל, ולשימוש המיועד של הבקבוק, עליכם לברר היטב את האיכות של הבקבוק התרמי כך שישרת אתכם לאורך זמן ובמהלך תקופות ועונות שונות בשנה.

למה הבקבוק הרב פעמי עדיף מבקבוקים חד פעמיים?

אין אחד שלא יכול לענות על השאלה הזאת – בקבוקים תרמיים הם ירוקים יותר ובטוחים יותר לסביבה מבקבוקים חד פעמיים ולכן הם עדיפים יותר. היתרונות של השימוש בקבוקים תרמיים רב-פעמיים רבים ומגוונים, כגון הפחתת פסולת ושימור משאבים. תחשבו על זה שכל בקבוק פלסטיק או זכוכית שאתם קונים במסעדה, נזרק לאחר חצי שעה עד שעה ולרוב מדובר בכמות אסטרונומית. תהיו מופתעים לגלות שהם מרכיבים יותר מ-50% מהפסולת שהאדם מייצר. כך, על ידי בחירת בקבוק תרמי המיועד לשימוש חוזר, אתם יכול לתרום לעתיד ירוק ובר-קיימא יותר.

לא לשכוח לנקות את הבקבוק טוב לאחר שימוש

תחזוקת הבקבוק התרמי שלכם חשובה בדיוק כמו הבחירה הנכונה. לשימוש ולניקוי נכון של הבקבוק התרמי שלכם יש אפקט מכריע על אורך חייו. אם לא תדאגו לניקיון שלו, יכולים להצבר ריחות לא נעימים ובקטריות ולפגוע בחוויית השתייה שלכם מהבקבוק ואפילו בבריאות שלכם. על ידי ניקוי פשוט באמצעות מים חמים וסבון כלים מדי יום, תוכל להבטיח שהבקבוק התרמי שלכם ימשיך לשרת אתכם היטב. תוכלו גם להניח את הבקבוק שלכם במדיח כלים אם הוא בעל פקק מתברג, רק ודאו לפני כן שהוא אכן מתאים לשימוש במדיח.

הבקבוקים המומלצים שלנו

בקבוקים תרמיים הם אינם מוצר חדש בעולם, אלא מוצר שהולך ומתחדש בכל שנה ולכן קיימים דגמים מאוד מומלצים שזכו לאמון מומחים וצרכנים שמשתמשים בבקבוקי שתייה לאורך היום. אנחנו ממליצים לכם לבחור בקבוק מים חכם לא רק ישמור על הטמפרטורה של השתייה שלכם אלא גם יציג לכם אותה כל הזמן. זכרו שמיתוג הבקבוק לא משנה אתה התכונות שלו, ולכן כשאתם בוחרים במותג שימו לב שתיאור המוצר איכותי, כמו בקבוק קונטיגו, ולא רק על המיתוג, הצבע או הצורה – שהם חשובים, אבל לא כמו החומרים שמהם הבקבוק מיוצר.

לסיכום

בחירת הבקבוק התרמי המושלם כרוכה בשקילה מדוקדקת של הצרכים וההעדפות שלכם. תבחרו את הבקבוק המתאים לכם ותיהנו מהנוחות של בקבוק תרמי טוב תוך שמירה על איכות הסביבה והעולם שלנו.

רשימת ההפתעות
Sign in

No account yet?