12Buy מתנות ממותגות
0
Page 1
0
Page 1
0
Subtotal: 0

הרשימה שלך עדיין ריקה

עוד שניה היא עולה על הקורקי ובורחת.

למה שלא נפנק אותה במשהו?

המוצרים שלנו

המשימה: בחירת מתנת יומולדת לעובדים

מתנת יומולדת לעובדים

בחירת מתנת יום הולדת לעובדים יכולה להיות משימה מאתגרת. אתם רוצים להראות את הערכתכם לעבודה הקשה ולמסירות שלהם, אבל אתם גם רוצים לוודא שהמתנה היא משמעותית ומשקפת את תרבות החברה שלכם. ובכן, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את מתנת יום ההולדת המושלמת לעובדים שלכם.

חשבו על תקציב מתנת היומולדת

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בבחירת מתנת יום הולדת לעובדים הוא התקציב. אתם רוצים לבחור מתנה מתחשבת ומשמעותית, אך גם משתלמת. נסו להגדיר תקציב למתנות יום הולדת (תקציב קבוע ושווה לכלל העובדים) ולהיצמד אליו. פעולה זאת תעזור לכם להבטיח שלא תוציאו יתר על המידה או "תמתחו" את תקציב החברה.

חשבו על האינטרסים של העובד

כאשר בוחרים מתנת יום הולדת לעובד, חשוב לקחת בחשבון את תחומי העניין שלו. מה הם אוהבים לעשות בזמנם הפנוי? מהם התחביבים או התשוקות שלהם? מתנה שתואמת את תחומי העניין שלהם תראה שהקדשתם את הזמן כדי להכיר אותם ולהעריך את התכונות הייחודיות שלהם.

לדוגמה, אם עובד מאוד אוהב את תחום האוכל, אתם יכולים לשקול רכישת כרטיס מתנה למסעדה מקומית או ספר בישול של השף האהוב עליו. לחלופין, אפשר גם לתת לו מתנה שימושית ומגניבה כמו בקבוק מים חכם.

נסו לבחור מתנת יומולדת מותאמת אישית

מתנה אישית יכולה להשפיע רבות על יום ההולדת של העובד שלכם. נסו לבחור מתנה מותאמת אישית עם השם, ראשי התיבות של העובד או מסר מיוחד. זה יראה שהשקעתם מחשבה במתנה ושהיא מיועדת במיוחד עבורם.

ישנן אפשרויות רבות למתנות מותאמות אישית, כגון עטים משרדיים מדליקים, שקיות מונוגרמה או ספלי קפה מותאמים אישית. על ידי בחירת מתנה אישית, אתם מראים הערכתכם לעובד כאדם פרטי.

שלבו את תרבות החברה שלכם במתנת היומולדת לעובדים

בעת בחירת מתנת יום הולדת לעובדים, חשוב לקחת בחשבון את תרבות החברה שלכם. אתם רוצים לבחור מתנה שתואמת את ערכי החברה והתרבות שלכם לדוגמה, אם החברה שלכם מעריכה קיימות, תוכלו לשקול בקבוק מים לשימוש חוזר או סט של כלים ידידותיים לסביבה.

טיימינג זה הכל בחיים

גם העיתוי של המתנה יכול לעשות הבדל בהשפעתה. חשבו מתי תעניקו את המתנה – האם היא תהיה בחגיגת יום הולדת עם כלל החברה, או שתעניקו אותה באופן פרטי? האם תתנו את המתנה ביום ההולדת האמיתי שלהם או במהלך השבוע של יום ההולדת שלהם? הפרטים הקטנים הללו יכולים לעשות הבדל גדול באופן שבו העובד תופס את המתנה.

אם אפשר, אנו ממליצים לתת את המתנה באופן אישי. זה יאפשר לכם לראות את התגובה של העובדים שלכם ושני הצדדים (העובד ואתם) תוכלו למקסם ולהפיק את המירב מהחוויה. טיפ נוסף: במידה ואין לכם אפשרות לתת את המתנה באופן אישי, שקלו לצרף איזה פתק או מסרון קצר ונחמד שמעיד על המחשבה מאחורי המתנה.

תמיד טוב להתייעץ עם העובדים שלכם

דרך נוספת להבטיח שתבחרו מתנת יום הולדת שהעובדים יעריכו היא לקבל את האינפורמציה ישירות מהם. אתם יכולים לשלוח סקר או לערוך קבוצת מיקוד כדי לאסוף משוב על רעיונות למתנות פוטנציאליות – זה יעזור להבטיח שהמתנה תואמת את האינטרסים וההעדפות שלהם.

לחלופין, תוכל לשקול לאפשר לעובדים לבחור מתנת יום הולדת משלהם מתוך מבחר אפשרויות. זו יכולה להיות דרך מצוינת להעצים עובדים ולהבטיח שהם מקבלים משהו שהם באמת רוצים.

לסיכום, בחירת מתנת יום הולדת לעובדים יכולה להיות משימה מאתגרת, אך עם מעט מחשבה ותכנון, תוכלו לבחור מתנה שתגלה את הערכתכם ותיישר קו עם תרבות החברה שלכם. קחו בחשבון את התקציב שלכם, את האינטרסים של העובד ואת העיתוי של המתנה, ואל תפחדו לקבל מידע מהעובדים. על ידי בחירת מתנה מתחשבת ומותאמת אישית, תראו לעובדים שלכם שהם מוערכים.

רשימת ההפתעות
Sign in

No account yet?