12Buy מתנות ממותגות
0
Page 1
0
Page 1
0
Subtotal: 0

הרשימה שלך עדיין ריקה

עוד שניה היא עולה על הקורקי ובורחת.

למה שלא נפנק אותה במשהו?

המוצרים שלנו

טקסטיל איכותי ובר-קיימא מפְּסֹלֶת טְהוֹרָה

תעשיית האופנה נחשבת לאחד המזהמים הגדולים ביותר על פני כדור הארץ. התעשייה המגלגלת מליארדי דולרים בשנה מייצרת כמויות אדירות של בגדים המושלכים בסופו של דבר לאשפה, מבזבזת משאבי מים ואנרגיה ונעזרת בלוגיסטיקה מורכבת המותירה חותם בלתי נמחה של זיהום עקב שימוש מוגבר בתחבורה. חברת פיור ווייסט הפינית מייצרת ביגוד העשוי מ – 100% חומרים ממוחזרים ותורמת רבות להגנה על איכות הסביבה ויצירת כלכלכה מעגלית אשר ממחזרת את עצמה ללא הפסקה. באתר 12buy תוכלו לרכוש את מוצרי החברה, למתג אותם בלוגו של החברה שלכם ולהעניק אותה במתנה לעצמכם ולעובדים שלכם כדי להתגאות במודעות שלכם לאיכות הסביבה, ולקחת חלק פעיל בשמירה על איכות הסביבה.

טקסטיל איכותי ובר קיימא

מדי שנה נזרקים מליוני טונות של בגדים, נעליים ואביזרי לבוש נוספים אשר עקב יציאה מן האופנה הפכו מיותרים. מעבר לזיהום הסביבתי שערימות של בגדים מושלכים יוצרים, אנו למעשה נאלצים להחליף אותם ברכישה מאסיבית של בגדים חדשים שנכנסו לאופנה וחוזר חלילה. הבזבוז העצום של מאגרי מים לגידול כותנה ולאחריהם העברתה בפסי ייצור רבים של עיבוד ותפירה יוצרים שימוש מוגבר באנרגיה, והתהליכים הכימיים של הצביעה מזהמים את הסביבה ומרעילים אותה. כדי להביא לשינוי עלינו להפוך את תעשיית האופנה לכלכלה מעגלית. כל אותם בגדים המושלכים יכולים לעבור מחזור, הבד מהם הם עשויים יכולים להפוך ליריעות בד חדשות מהם ייגזרו ויתפרו בגדים חדשים וממה שנשאר, אפשר ליצור אקססוריז מגניבים. הבד הממוחזר הופך לטקסטיל איכותי ותהליך איסוף ומחזור פסולת האופנה תורם רבות לשמירה על הסביבה. כך פועלת אופנה ירוקה המתחשבת במשאבים ההולכים ומתדלדלים של העולם. דרך נוספת להקל על הזיהום הנגרם לסביבה היא לשנות את התפיסה שלנו בנוגע לרכישת בגדים. רכישת מלתחת קפסולה משלימה את ההליכים החיוביים של מחזור הבגדים על ידי צמצום כמות הבגדים בארון שלנו למינימום ההכרחי, תוך הקפדה על רכישת פריטים שאינם יוצאים מן האופנה בגזרה, בצבע ובמראה קלאסיים, נוחים מאד ללבישה ועמידים בפני כביסות רבות ושימוש תכוף וגורמים לנו להרגיש נינוחים בתוכם.

פיור ווייסט

פיור ווייסט הינה חברת אופנה פינית אשר שמה לה למטרה לייצר ביגוד העשוי מטקסטיל איכותי המתאים למלתחת קפסולה אשר הינו על טהרת הטקסטיל הממוחזר. החברה אוספת פסולת בדים ופלסטיק על מנת למחזרם ויוצרת פרטי לבוש כגון חולצות טי, סווטשירטים, כובעים ותיקי בד 100% ממוחזרים מסיבי פלסטיק וכותנה. באופן זה אנו מנקים את ערימות פסולת הפלסטיק והבדים שאנו עורמים ברחבי העולם, חוסכים בגידולי כותנה בזבזניים והופכים את לבישת הבגד לא רק לנעימה ומהנה, אלא גם בעלת ערך גדול לשמירה על איכות הסביבה.

תיקי קייט פרייד

דרך גאונית נוספת לשמירה על הסביבה ולתת ערך מוסף גבוה למתנה שלכם הינה רכישת תיק קייט פרייד. תיקי קייט פרייד מיוצרים בעבודת יד על ידי גברים ונשים שחולצו מתעשיית הזנות ובאופן זה ניתנת להם הזדמנות ייחודית לשקם את חייהם ולהתפרנס בכבוד. כל תיק הינו יצירה חד פעמית, כך שתוכלו להיות בטוחים שרק לכם יש אחד כזה. התיק תפור מבד ממוחזר של מצנח קייט. את תיק הקייט פרייד ניתן למתג בלוגו של החברה שלכם ובכך להעניק לעצמכם ולעובדים שלכם מתנה מיוחדת במינה שאין לאף אחד אחר ובעלת ערך רב של תרומה לקהילה וחיזוק האנשים הכי חלשים באמצעות עשייה מבורכת ובריאה.

מיתוג אופנה ירוקה

באתר 12buy תוכלו למצוא סווטשריטים, חולצות טי, תיקי בד וכובעים העשויים מחומרים ממוחזרים תחת המותג פיור ווייסט עליהם תוכלו להטביע את לוגו החברה שלכם ובכך להעניק לעובדים שלכם מתנה עם ערך, והתרומה שלכם לאיכות הסביבה תהיה גדולה. אך לא רק החומרים מיוחדים, אלא גם המיתוג עצמו. אתר 12buy מאפשר ליצירתיות שלכם לפרוש כנפיים על ידי מיתוג לא שגרתי, פורץ דרך ומקורי, כמוכם בדיוק. תוכלו להטביע את לוגו החברה שלכם היכן שתרצו, באמצע או בצד, בשוליים או בקצה, מעל ומתחת ומסביב. אנו מאפשרים לכם עולם שלם של הדפסות, ריקמות, הטבעות בסוגים שונים של מרקמים, צבעים מיוחדים וטקסטורות שאין לאף אחד אחר. כאשר אתם מעצבים את הלוגו שלכם על גבי המוצר שלנו תוכלו לדאוג שהאופי המיוחד שלכם מקבל ביטוי בסגנון ובדרך שלכם.

לסיכום

אתר  12buy מאפשר לכם למתג את החברה שלכם על גבי כובעים, סווטשירטים, חולצות טי ותיקי בד ממוחזרים 100% טקטסטיל ירוק העשוי מכותנה וסיבי פלסטיק מתוך מטרה לשלבם במלתחת הקפסולה שלכם ושל העובדים שלכם ובכך להעניק לעצמכם ולהם מתנה שלא רק נראית נפלא אלא גם שומרת על איכות הסביבה. את הלוגו שלכם תוכלו לעצב ולמקם על גבי המוצר היכן שתבחרו, איך שתבחרו. מותג האופנה הפיני פיור ווייסט אוסף וממחזר בדים ופלסטיק על מנת ליצור טקסטיל איכותי ממוחזר לשמירה מירבית על איכות הסביבה ויצירת כלכלה מעגלית של מוצרים ממותגים שאין לאף אחד אחר.

רשימת ההפתעות
Sign in

No account yet?