12Buy מתנות ממותגות
0
Page 1
0
Page 1
0
Subtotal: 0

הרשימה שלך עדיין ריקה

עוד שניה היא עולה על הקורקי ובורחת.

למה שלא נפנק אותה במשהו?

המוצרים שלנו

מחפשים מתנות עם מיתוג? קבלו טיפים לקנייה מוצלחת

מתנות עם מיתוג

אנו עדים למגמה שעולה מידי שנה בנוגע למתן מתנות ממותגות לעובדי החברה. מדובר על תופעה חיובית, ובין אם מדובר על מתנה קטנה וסמלית או מתנה משמעותית יותר, דבר אחד בטוח – מיתוג של המתנות אותם אתם מעניקים לעובדים שלכם תורם לשני הכיוונים באופן שווה.

נסביר – אם עובד שלכם מתראה עם משקיע או מייצג את החברה באירוע של קידום מכירות מכל סוג שהוא והלקוחות הפוטנציאלים\המשקיעים מבחינים במגוון מוצרים ממותגים כגון עט משרדי, כובע עם לוגו וכדומה, ישנה סבירות גבוהה יותר שהמשקיע יזכור אתכם.

מצד שני, גם העובד שלכם מקבל בסופו של יום מתנה ערכית ושימושית שעוזרת לו לבצע את התפקיד שלו על הצד הטוב ביותר. Win win situation ????

אז אילו מוצרים עם מיתוג תוכלו למצוא אצלנו בbuy12?

ובכן מגוון המוצרים שלנו הוא רחב, החל מציוד משרדי, למוצרי קיץ כיפים ועד אבירי הטכנולוגיה המתקדמים ביותר. עבור כל מתנה ישנה סיבה ומטרה. כך לדוגמא, אם תבחרו לרכוש מתנות לעובדים שלכם עבור חג הפסח כדאי לחשוב על כוסות וספלים ממותגים, בקבוק מים חכם ממותג ושימושי או אפילו ערכת טיפוח או כושר.

בקטלוג המוצרים שלנו תוכלו למצוא עוד אלפי מוצרים אותם בחרנו בקפידה תוך כדי מחשבה על שימושיות ואיכות המוצר וכמובן היכולת למתג אותו. מלבד זאת, מגוון המוצרים שלנו מגיעים בשלל צבעים ואופציות וכחברה בעלת ניסיון עשיר בתחום המתנות לחברות וארגונים עסקיים אנחנו בטוחים שבתוך זמן קצר בטוח תוכלו למצוא מתנה שווה לכלל סוגי העובדים שלכם.

לפני שאתם רצים לגלול באתר שלנו, הנה כמה טיפים שיגרמו לקנייה שלכם להיות מוצלחת ואפקטיבית:

  1. מטרת המתנה צריכה להנחות אתכם – כלומר, בכדי לבחור את המתנה הנכונה עבור אותו עובד שלנו אנו צריכים לחשוב היטב לשם מה היא נועדה. נכון, כמובן שהיא נועדה בכדי לתגמל את העובד שלנו אבל אם ישנו מצב ששני הצדדים יכולים להרוויח אז למה לא?


אז חשבו האם מדובר על עובד וותיק או עובד שרק התחיל את עבודתו ועל פי זאת התאימו את המתנה הנכונה. לצורך העניין, עובד שיוצא לפנסיה ישמח לקבל מתנה כגון מוצרי טיפוח או ציוד קמפינג מהנה. לעומת זאת, אם מדובר על עובד שרק התחיל אצלכם בארגון, אולי כדאי לשקול מתנה פרקטית יותר כגון תיק ללפטופ או מגוון אקססוריז למשרד.

  • תקציב – כאמור הפן הכלכלי תמיד משחק את תפקידו ועלינו לשקול כמה כסף אנחנו מעוניינים להשקיע. לא תמיד מוצר שעולה פחות כסף מראה על אי התחשבות, לפעמים ההפך המוחלט הוא הנכון ועובד ישמח לקבל מכם מוצר שיש מאחוריו מחשבה יחד עם זאת שהוא שימושי עבורו.
  • מוצר שימושי – בסופו של יום אנחנו מעוניינים לרכוש לעובד שלנו מוצר שימושי שגם בזמן העבודה וגם לאחר מכן יוכל להשתמש בו. לדוגמא, בקבוק תרמי איכותי או חולצת דרייפיט לשעת כושר הינם מוצרים שעובדים מאוד אוהבים לקבל עקב השימושיות הרבה שלהם.

אז למה כדאי לכם לבחור בנו? שאלה מעולה! ובכן, התשובה היא שאנחנו חברה שמתגאה ביכולות שלה לספק את המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר למגוון המגזרים העסקיים. בין אם מדובר על עסק פרטי קטן, חברת רואי חשבון גדולה או חברת הייטק המונה אלפי עובדים לנו יש את המתנות שיתיאמו בדיוק לכם! אז למה אתם מחכים? דברו איתנו!

רשימת ההפתעות
Sign in

No account yet?