12Buy מתנות ממותגות
0
Page 1
0
Page 1
0
Subtotal: 0

הרשימה שלך עדיין ריקה

עוד שניה היא עולה על הקורקי ובורחת.

למה שלא נפנק אותה במשהו?

המוצרים שלנו

מסיימים לעבוד? מתנה לפרישה לפנסיה

מתנה לפרישה לפנסיה

כולנו רוצים להוקיר ולהביע את הערכתנו לעובדים הוותיקים של הארגון העסקי או החברה שלנו עקב עבודתם רבת השנים, תרומתכם לצמיחה ולגדילה של החברה וכמובן לעובדה שהיוו מודל לדוגמא עבור החבר'ה הצעירים יותר.

כמובן שישנם הרבה דרכים להראות את הערכתנו אך בסופו של יום עובדים וותיקים וצעירים כאחד ישמו לקבל מוצר או פריט שיוכיח להם באמת כמה הם היו משמעותיים ואף לציין את העובדה שאנו מאחלים להם דרך צלחה ובעיקר המון מנוחה לאחר שנים רבות של עשייה. 

אז במידה והחלטתם לחפש אחר מתנה לפרישה לפנסיה לעובדים הוותיקים והמסורים שלכם – עצרו הכל! הגעתם למקום הנכון. אנו ב12Buy מומחים במציאת המתנה המושלמת לעובד הוותיק שלכם.  המטרה העיקרית היא קודם כל לייצר לכם, המעסיקים מגוון רחב של אופציות לפריטים ומוצרים איכותיים ומעוצבים אך יחד עם זזאת שיהיו פרקטים וישאו בתוכם את אות ההוקרה שלנו לעובדים.

עדיין מתלבטים מה לרכוש? הנה כמה דוגמאות למתנות לפנסיה

מפני שאנחנו לא מעוניינים להיות גנריים ולספק מגן הוקרה בנאלי שכל עובד מקבל, החלטנו להביא לכם את המתנות היצירתיות ביותר שהעובדים הוותיקים ישמחו לקבל. אז למתנה הראשונה בחרנו ציוד קמפינג ואוהלים. נכון, יכול להיות שמדובר על עובדים בגילאים מתקדמים אך חשוב להראות להם שרוח צעירותם עדיין קיימת בהם ויחד עם זאת שבזמן הפנסיה יש להם את הזמן לצאת לטיול עם בני הזוג, הילדים או הנכדים – ומה יותר כיך מלבלות זמן יחדיו בחיק הטבע?

לבחירה השניה שלנו החלטנו להציע לכם את מגוון מארזי tech מדהימים לעובדים המגיעים מעולם ההייטק. הסיבה שבחרנו במארזים הללו היא מפני שכל מארז כולל בתוכו המון מוצרים שימושיים כגון בקבוק חכם, חולצות נעימות וציוד משרדי פרקטי.

במידה ואתם מכירים את העובד היטב (סבירות גבוהה לאחר שנים רבות) אנו מציעים לכם לבחון היטב את הסקשן באתר שלנו שכולל עטים, אקססוריז למשרד ובמיוחד מחברות ומוצרי דפוס. אומנם העובדים שלכם עוזבים את עולם התעסוקה אבל זה לא אומר שהם לא יוכלו לעשות שימוש רב בפריטים כאלה. בנינו – מי מאיתנו לא צריך איזה מחברת איכותית לרשום את כל ההערות הקטנות של היום יום?

ועכשיו הגענו כנראה למתנה שהעובדים שהוותיקים שלכם ישמחו במיוחד לקבל – אביזרי גאדג'ט. העולם הטכנולוגי צובר תאוצה בכל יום ואיתו גם המוצרים הנפלאים שהחלטנו להציג בפניכם. עובד וותיק ומסור שהחליט לפרוש לאחר המון שנים שעבד אצלכם בוודאות ישמח לקבל מטען נייד חזק ועוצמתי או מעמד ללפטופ שיוכל לעבוד על דבריו האישיים בשקט ובנחת.

למה שתזמינו מתנות לפרישה דווקא מ-12Buy?

ובכן, הסיבה העיקרית והמרכזית להזמין מאיתנו היא מפני שאנו לא מתפשרים. אנחנו לא מתפשרים על שום מוצר שעולה בקטלוגים שלנו ואנחו מבטיחים לספק מגוון רחב שיכול להתאים לכלל סוגי העובדים והאירועים: מתנות לעובד החדש או הוותיק, מתנות לימי הולדת או לחגים, מתנות מתקדמות וטכנולוגיות או סתם מתנות כיפיות ושימושיות לקיץ. כך או כך דבר אחד ברור – אנו מבטיחים לכם שהמתנה שתעניקו לעובד שלכם מאיתנו תסב לו המון שמחה. תנסו אותנו????

רשימת ההפתעות
Sign in

No account yet?