12Buy מתנות ממותגות
0
Page 1
0
Page 1
0
Subtotal: 0

הרשימה שלך עדיין ריקה

עוד שניה היא עולה על הקורקי ובורחת.

למה שלא נפנק אותה במשהו?

המוצרים שלנו

מתנות לעבודה חדשה ולעובד המתחיל

מתנות לעבודה חדשה

כולנו מכירים את ההרגשה של תחילת עבודה במקום חדש – ההתרגשות המקצועית, החברתית יחד עם הרצון לפתוח דף חדש ולצבור חוויות מגוונות. אז נכון, לא הכל קל ופשוט ולפעמים שינויים (במיוחד מקצועיים) עלולים להביא איתם גם תחושות אחרות של מתח או חשש – לכן, בתור מנהליהם של העובדים החדשים, באפשרותכם להעניק להם תחושה נעימה ונוחה כאשר הם "נוחתים" לראשונה בחברה שלכם.

במדינת ישראל נהוג להעניק מתנה שימושית וכיפית לעובד בכדי לייצר אצלו את תחושת השייכות ובאמת לגרום לו להרגיש יותר בנוח בסיטואציה החדשה. חשבו על זה בצורה כזאת – האפקט הראשוני שאדם מקבל כשאר הוא נכנס למקום עבודתו החדש שבו הוא מתקבל עם מתנה לרגל תחילת העבודה הוא מעניק תחושה נעימה וקבלת פנים כיפית והעובד מבין שהגיע למקום שאוטומטית מייצר לו תחושה ורצון עצמי של לספק את הידע המקצועי שלו בצורה האיכותית ביותר.

 טיפ מאיתנו: לא משנה איזה מתנה תבחרו לרכוש לעובד החדש שלכם, אנו מאוד ממליצים על אופצית מיתוג המוצר אצלנו כדי שתרוויחו מכל הכיוונים.

אצלנו ב12Buy יש דגש חשוב על המתנות עצמן אך עם זאת אנחנו גם מקפידי לייצר עבורכם מארזים לעובדים מותאמים אישית, ממותגים ובעלי סטייל מעולם אחר! אחרי שנים רבות של נסיון רב בתחום המתנות לעובדים אנחנו יודעים בדיוק מה העובד שלכם ירצה לקבל וגם איזו אריזה תהיה המתאימה ביותר. יתרה מכך, מפני שאנו כבר מכירים את השוק לאורכו ולרוחבו, החלטנו לקצר לכם את העובדה כמעט לחלוטין ופשוט לייצר מארזים שלמים הכוללים מגוון מוצרים.

מתנות לתחילת עבודה

קיימות המון אופציות מגוונות למתנות עבור עובד חדש שרק התחיל אלעבוד אצלכם. מכיוון שאנו מודעים לחשיבות של המתנה הראשונית שאתם מעוניינים להעניק לעובד החדש, תוכלו למצוא את האתר שלנו מסודר על פי קטגוריות ואפשרויות חיפוש וסינון שיאפשרו לכם למצוא בדיוק את הפריט שאתם מעוניינים להעניק.

כפי שכבר ציינו, המוצרים שלנו נבחרים בקפידה, תוך כדי שמירה על האיכות הגבוהה ביותר יחד עם מגוון האופציות הרחב ביותר.

מחפשים מתנות למקום עבודה חדש? הנה מה שאנחנו מציעים

בחיפוש אחר מתנה איכותית ופרקטית במיוחד לעובדים והעובדות החדשים, אחנו מאוד ממליצים על בקבוק תרמי מדהים שיכול לשמש את העובד שלכם במגוון סיטואציות. מוצר נוסף שיכול לעשות לכם ולעובדים שלכם את השנה הוא זוג הרמקולים המעוצבים והעדכניים מבית Pizzi – זוג רמקולים עם בלוטות' בעלי צליל עוצמתי.

במידה ואתם מעוניינים להעניק לעובד וותיק שלכם מתנה יותר ברמה גובהה, כזאת שתיתן לו להבין כמה הוא חשוב לחברה או לארגון שלכם וכמה אתם מעריכים את תרומתו – אנו לחלוטין ממליצים על תיק צד ללפטופ. תוכלו לגלול אצלנו בתפריט תיקי צד ללפטופ ולמצוא מגוון רחב של פריטים ססגוניים ושימושיים עבור כל עובד וותיק.

מתנות לעובדים מזמינים רק ב-12BUY

חברתנו תספק לכם את המוצרים הכי איכותיים תוך כדי שמירה על מחיר הגון. לאחר אלפי לקוחות מרוצים אנחנו יכולים להגיד בוודאות שתפריט המוצרים שלנו הוא מהגדולים במדינת ישראל ושהמון חברות, ארגונים ועסקים פרטיים הזמינו מאיתנו את המוצר המושלם עבור העיתו המושלם.

בין אם מדובר על עובד חדש שרק התחיל לעבוד, או עובד וותיק אותו תרצו לפנק לקראת החג הבא – 12Buy זאת התשובה הנכונה והאיכותית ביותר עבורכם. אז למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר עוד היום!

רשימת ההפתעות
Sign in

No account yet?