12Buy מתנות ממותגות
0
Page 1
0
Page 1
0
Subtotal: 0

הרשימה שלך עדיין ריקה

עוד שניה היא עולה על הקורקי ובורחת.

למה שלא נפנק אותה במשהו?

המוצרים שלנו

מתנות קטנות לעובדים – איך תבחרו נכון?

מתנות קטנות לעובדים

שוב הגיעה עונת החגים, סוף השנה או אולי יום השנה לחברה, זה לא משנה – תמיד יש סיבה למסיבה. ואין דרך טובה יותר להראות לעובדים שלכם את הערכה שלכם על עבודתם הנאמנה, מאשר לפנק אותם במתנה שתעלה חיוך על פניהם.

משמעות ערכית של המתנה

זה כבר נהיה סטנדרט – כל מעסיק במקום עבודה ראוי, נותן מתנה לעובדיו לפחות אחת לשנה. כך הוא יכול לפנק את עובדיו, ליצור תחושה נעימה במקום העבודה, ולחזק את תחושת השייכות של המועסקים, ואת שביעות רצונם ממקום העבודה.
אבל איך בוחרים? הכל תלוי בכם כמעסיקים.

סוגי מתנות

המתנות יכולות להיות קטנות או גדולות, זולות או יקרות, סתמיות או בעלות ערך. עולם רחב ומבלבל, תנו לנו לעשות לכם סדר:
-מתנות אישיות לעובדים
-מתנות יקרות לעובדים
-מתנות ממותגות לעובדים בסמל החברה

מתנות אישיות

בחברות קטנות יותר יש את המקום להיות יצירתיים יותר ולהתאים את המתנה לאישיות העובד או לחילופין לרוח החברה.

למשקיענים בעלי הזמן הפנוי

המתנות יכולות לפרוס כנפיים ולהגיע לעולמות המקסימים והאישיים ביותר. לרוב העלויות שלהם יהיו מעטות ואך ההשקעה בהן רבה. מתנות כמו ראש דשא עם תמונות של פני העובדים, יומנים אישיים ומקושטים, יצירות אומנות קטנות וכולי.

יתרונות במתנות אישיות

העובד ירגיש מיוחס ויעריך את השקעת זמנכם ומחשבתכם. מתנות אישיות, כשנעשות כמו שצריך, סביב בחידה משותפת או רעיון בעל ערך משותף לעובד ולמעסיק, מאפשרות חיזוק מיוחד של הקשר והערכה רבה – כמו שמתנות יכולות לעשות.

חסרונות במתנות אישיות

אולי לא תקלעו לטעמו של כל עובד ועובד. אולי העובדים מעדיפים מתנות בעלות ערך כספי ולא סנטימנטלי או ערכי, בכך תקבלו את התוצאה ההפוכה ממטרתכם. וכמובן, לרוב מתנות אישיות ישאבו מכם כמעסיקים משאבים רבים כמו זמן, השקעה, מחשבה, אם תעזרו באנשים נוספים לטובת העניין תאלצו לשלם סכומים נוספים.

מתנות גדולות יותר

חברות גדולות וממוסדות יותר לא יוכלו להרשות לעצמם להיכנס למתנות אישיות לכל עובד – הם לא יצאו מזה. מתנות גדולות בהן מושקע תקציב רחב יספקו לעובדים מתנות מהשוות, המתקדמות והיקרות יותר בשוק. ולמה זה קורה?

מתנות לעיתים שוות לסטטוס

כיום מעסיקים רבים "מפנקים" את עובדיהם יותר מבעבר ומסיבה טובה. לסטטוס החברתי יש משמעות רבה, ולעובדים האיכותיים מגיע את מרחב העבודה הנעים ביותר. לדוגמא חברות ההיי טק בארץ מתחרות ביניהן, מי מגישה את האוכל האיכותי ביותר, למי יש את חדר הכושר הגדול ביותר, איזה חברה תפנק את עובדיה ביום כיף \ יום גיבוש מושקע יותר כלכלית וכמובן – איזו חברה מפנקת את עובדיה במתנות השוות ביותר. בחברות אילו המטרה היא למשוך את העובדים הטובים ביותר ולרתום אותם לחברה. ולמתנות שהם מקבלים יש משמעות רבה.

יתרונות במתנות יקרות

משיכת עובדים אל החברה באמצעות המתנות כחלק מהתנאים שהם מקבלים, כך להעלות את הרף ולשמר את העובדים הטובים ביותר בתחום בחברתכם.
העובדים יהיו מסופקים ושמחים ויעשו את עבודתם מתוך הערכה למערכת.

חסרונות במתנות יקרות

טוב, הן יקרות. רק חברות שיכולות להרשות לעצמן לממן אותן יוכלו לספק אותן לעובדיהן. כמובן שהן מספקות את העובד ברמה הכלכלית וה"מגניבה". לרוב מתנות שכאלו לא יצרו חיבור וקשר עובד מעסיק מיוחדים. בגלל ההשקעה הרבה תדירות חלוקת המתנות יכול לרדת והעניין עלול ליצור תחרותיות לא בריאה.

מתנות ממותגות לעובדים

מתנות ממותגות הן מתנות אשר סמל \ אייקון החברה מודפס עליהן. מתנות אלו מתאימות לחברות בעלות עובדים רבים. הן מאפשרות בחירת סגנון והפיכת המתנה לאישית יותר ובה בעת מורגש שהושקע בהן סכום כספי.

מה יכול להיות מתנה ממותגת?

היום? כמעט כל דבר. באתר 12BUY ניתן להיחשף למגוון רחב במיוחד של מתנות. מבקבוק ממותג, דרך כוסות וספלים ואף בגדים ותיקים. ניתן להזמין כמות גדולה של מתנות קטנות לעובדים במחירים הגיוניים ונוחים.

יתרונות של מתנה ממותגת לעובדים

ראשית, למעסיק יש מגוון אופציות רחב שממנו הוא יכול לבחור את המתנה.
הוא שולט בלחיצת כפתור על כמות המתנות אותן ירכוש על פי צרכיו,
המעסיק יכול להדפיס את סמל \ אייקון החברה על גבי המתנה, בכך למתג אותה ולהעלות את המודעות כלפיה והפופולריות שלה – שתי ציפורים במכה, פרסום ומתנה לעובדים.

חסרונות של מתנה ממותגת לעובדים

כמו המתנות הגדולות, עלולה לצוף תחושת חוסר ספציפיות. אך בעקבות הנגישות והמגוון הרחב של האופציות למתנות, כל מעסיק יוכל לבחור עבור חברתו אילו מתנות יקבלו.

דינמיות, הכוח בידי העובד

חברות רבות כיום הבינו דבר חשוב. כאשר נותנים לעובד לבחור – הוא תמיד יהיה יותר מרוצה. הכוח בידיים שלו, וכך גם אם בתור מעסיקים תתנו לו את הבחירה בין כמה מתנות בעלות ערך כלכלי דומה, הערכה של העובד תהיה רבה יותר.
בתי עסק רבים יעדיפו ללכת עם הרעיון עד הסוף ולתת את המתנה כבונוס בתשלום או ככרטיס "גיבט קארד".

ולמתנת הבונוס – המתנה החמה של הקיץ, קיט קיץ!

מהמתנות הפופולריות יותר של העונה, קיט הקיץ הינו סט של מוצרים חדישים, עדכניים ומגניבים, שכל מועסק יכול להנות מהם. סטים של קיט קיץ לרוב כוללים בקבוק ממותג, תיק ממותג, מגבת ממותגת ועוד מוצרים ממותגים מיוחדים ומושכיי תשומת לב שיעלו את מורל העובדים שלכם לקראת הקיץ הקרב.

לסיכום

מתנות לעובדים הן הכרחיות ומעלות חיוך, בסופו של יום, הן הפנים והשירות שהעובדים שלכם מקבלים מכם המעסיקים. שימו לב שאתם עושים את הבחירה הנכונה והמתאימה ביותר עבור העסק שלכם והעובדים שבו, כך שכולם מרוצים. אתר BUY12 הוא אופציה נוחה ובעלת מגוון מוצרי מתנות שפשוט כיף לקבל.

רשימת ההפתעות
Sign in

No account yet?