12Buy מתנות ממותגות
0
Page 1
0
Page 1
0
Subtotal: 0

הרשימה שלך עדיין ריקה

עוד שניה היא עולה על הקורקי ובורחת.

למה שלא נפנק אותה במשהו?

המוצרים שלנו

איך ליצור סוואג מגוון באמצעות מוצרים שווים

בזמן שכולם מדברים על התייחסות לעובד כאדם בכללותו ולא רק כמשאב ארגוני, אם תשאלו אותנו, גם תחום מיתוג המעסיק בסוואג לא יכול להשאר מאחור. לסוואג יש ללא ספק תפקיד חשוב בעידוד תחושת השייכות לארגון, בהעברת הערכים והמסרים שלכם ובואו, גם בסימון טריטוריה… אבל, האם המיתוג חייב להיות כל כך גנרי?

הגיע הזמן לסוואג חדשני, שיאפשר לעובדים להרגיש ייחודיים, בעלי נוכחות וטעם אישי, גם כחלק מארגון גדול ומוביל.

השאיפות האלה דגדגו לנו את המח ועשו לנו חשק להוכיח לאנושות שזה לגמרי אפשרי! אז התיישבנו כל הצוות- מכירות, לוגיסיטיקה, עיצוב ושיווק. הבאנו לשולחן את הניסיון והידע ואספנו מגוון רעיונות ישימים, יצירתיים וריאלים תקציבית.

איך הופכים את הסוואג לאישי? הנה התשובות!

מוצרים עם מבחר צבעים מגוון

צבע, הוא שינוי קטן שעושה את כל ההבדל בין גנריות לביטוי עצמי ובין עובדים אדישים, לעובדים שעפים באוויר. כל מה שצריך זה רק לבחור מוצרים עם מגוון צבעוני ולתת לכל אחד לסמן את הבחירה שלו בטופס פשוט מאיתנו. נכון שזה מושלם?

לא תאמינו כמה בחירת צבע, גורמת לנו להרגיש אחרת לגמרי בנוגע למוצר שאנחנו מחזיקים בידיים. (וכמה מגניב זה נראה כשכולם מגיעים למשרד בצבעים שונים )

אנחנו בחרנו לדוגמה את בקבוק האורבן של המותג אסובו שמככב בבאנר למעלה, כי הוא שיקי בטירוף ופשוט אי אפשר להשאר אדישים לצבעוניות המטריפה שלו!

מוצר שאין לו תחליף

אומנם קשה למצוא כאלה, אבל כשכבר מוצאים, זה לגמרי שווה את זה.

אין אמירה פרסונלית חזקה יותר מלחלק לכל עובד מוצר שאין ולא יהיה עוד כמוהו בשום מקום בעולם. תיקי קייט פרייד לדוגמה, מיוצרים מעפיפונים של קייט סרפינג שיצאו משימוש ונתפרים ביד ע"י נשים שיצאו ממעגל הזנות. כל תיק, נתפר מתוך החומרים הקיימים ולכן יש לו צבעוניות ייחודית, סופר קולית וחד פעמית משלו.

נכון שזה נראה מהמם בטירוף?

*תיקי קייט פרייד שנתפרו ומותגו עבור חברת ברינג, שהעניקו לעובדיהם 300 תיקים מדהימים ויחודיים מסוגם.

שימוש בטכנולוגיות מיתוג דיגיטליות ליצירת דגמים שונים

טוב זו באמת כבר עליית מדרגה כי פה האפשרויות למשחק הן פשוט אינסופיות. מה זה אומר מיתוג דיגיטלי?

ישנם סוגי מיתוג שמתבצעים בטכנולוגיה דיגיטלית המאפשרת לייצר דוגמאות שונות על אותו פס ייצור. כך שבעצם, אפשר לעשות למוצר אחד מגוון ורסיות נוטפות הומור, ייחודיות וגאוות יחידה שירימו למחלקות שונות, לסוגי אנשים, לאלה שרוצים לכבות את המזגן ואלה שמתעקשים להשאיר ולאלה שהגיעו להייטקס מ8200 ואלה שניצחו את המערכת ????

איזה מיתוג אפשר לעשות באופן דיגיטלי שאלתם?

חריטת לייזר על מוצרים ממתכת כגון בקבוקים ממותגים, כוסות תרמיות, עטים וכו.

הדפסה דיגיטלית על פדים לעכבר, מחברות, תחתיות לקפה ובירה וכוסות (סובלימציה).

הדפס דיגיטלי על מוצרי טקסטיל כמו קפוצ'ונים, תיקי גב וטי שירטים.

בקיצור, כל הסוואג הזה הוא ממש כמו דף חלק, שנותן הזדמנות לגרום לעובדים שלכם להרגיש שפה רואים אותם עם הניואנסים הקטנים שעושים תחושה של בית.

בחירת תמהיל מוצרים שונה תחת קונספט אחיד

טוב אין ספק שפה אנחנו כבר בשלים לשלב מיטיבי הלכת אבל היי, זוכרים את הטופס בחירה ממס' 1? אז זה ממש אותו טופס! ותכלס, אנחנו אלה שמתעסקים בכל הבלאגן, אז מה אכפת לכם להתפרע?

כשיש אירוע המעניקים בו מתנות לעובדים כמו חופשה, קיט קיץ, קיט חורף ופעילויות ארגוניות אין דבר מספק ומשמח כמו להרגיש שאתה מקבל בדיוק את המתנה שבאה לך בול! ההמלצה שלנו, היא לבחור קונספט מגניב ולהלביש עליו 3 או 4 ורסיות שונות של מוצרים שזורקות קצת פלפל.

למשל, כאשר אתם מחפשים לרכוש מתנות למשרד למה לא לתת לחבר'ה במשרד לבחור מה בא להם לקבל לטיול חברה הקרוב?

טוב האמת, פתחנו פה כ"כ הרבה אפשרויות שכבר התעייפנו כבר מעצמנו בשלב הזה.  אבל פייר, זה באמת פשוט וסופר כיף ושווה את זה!

יש אינספור סיפורים שאפשר לספר דרך הסוואג שלכם. רק צריך להעז לנסות!

רשימת ההפתעות
Sign in

No account yet?