LOGO
0.00
Page 1
0
Page 1
0
Subtotal: 0.00

הרשימה שלך עדיין ריקה

עוד שניה היא עולה על הקורקי ובורחת.

למה שלא נפנק אותה במשהו?

המוצרים שלנו

תערוכות וכנסים – איך לבחור את המתנות למשתתפים ולמתג את העסק שלכם

תערוכות וכנסים

תערוכות וכנסים הם הזדמנויות מצוינות לחברות להציג את המוצרים והשירותים שלהן, להתחבר ללקוחות פוטנציאליים ולבנות את המותג שלהן. אחת הדרכים ליצור רושם מתמשך על משתתפי הכנס והתערוכה היא על ידי מתן מתנות מתחשבות ורלוונטיות. במאמר זה נבחן כיצד לבחור את המתנות הנכונות למשתתפים ולמתג את החברה שלכם בתערוכות ובכנסים.

בחירת המתנות הנכונות למשתתפים

מתנות למשתתפי כנסים ותערוכות כמו האקתון צריכות להיות מעשיות, בלתי נשכחות וקשורות למותג שלכם. הטיפים הבאים יעזרו לכם לבחור את המתנות המתאימות לקהל היעד שלכם:

חשבו על הדמוגרפיה של הקהל שלכם: הגיל, המגדר, המקצוע ותחומי העניין של קהל היעד שלכם צריכים להנחות את בחירת המתנות שלכם. לדוגמה, אם הקהל שלכם הוא בעיקר אנשי מקצוע צעירים, אתם יכולים להציע גאדג'טים טכנולוגיים ממותגים כגון מטענים לטלפונים או בקבוק מים חכם ופונקציונלי.

חשבו מחוץ לקופסה: במקום לתת מתנות גנריות, חשבו על רעיונות ייחודיים ויצירתיים המשקפים את המותג שלכם. לדוגמה, אם אתם בעלים של חברת מזון, תוכלו להציע דוגמאות של המוצרים שלכם או כרטיסי מתכונים המציגים את הטעמים של המותג שעבדתם כל כך קשה לבנות אותו במשך שנים.

התמקדו בפרקטיות: המשתתפים יעריכו מתנות שיוכלו להשתמש בהן זמן רב לאחר הכנס או התערוכה. מתנות מעשיות כמו מטען נייד, תיקים ממותגים, וכונני USB הן דוגמאות לפריטים שימושיים שהמשתתפים צפויים לשמור.

התאימו אישית את המתנות שלכם: הוספת מגע אישי למתנות שלכם יכול להפוך אותן לבלתי נשכחות. חשבו על הדפסת שמות המשתתפים על המתנה או הוסיפו פתק בכתב יד המביע את הערכתכם.

היו ידידותיים לסביבה: בחרו מתנות שהן ידידותיות לסביבה ובעלות קיימא. כך תוכלו לשמור על הסביבה ולהעניק מתנה בעת ובעונה אחת.

מיתוג החברה שלכם במתנות

מתנות יכולות לשמש גם ככלי מיתוג להגברת המודעות וההכרה למותג. הנה כמה טיפים לשימוש במתנות לקידום המותג שלכם:

  1. בחרו מתנות המשקפות את המותג שלכם: המתנה שתבחרו צריכה להיות רלוונטית למותג ולערכים שלו. לדוגמה, אם אתם מותג כושר, אתם יכולים להציע מזרני יוגה ממותגים או רצועות התנגדות לאימונים פונקציונלים.

2. השתמשו בצבעי החברה ובלוגו: ודאו שהמתנות שלכם מציגות את הצבעים והלוגו של החברה או העסק שבבעלותכם. עצם המעשה הזה יעזור למשתתפים לשייך את המתנה למותג שלכם ולהגביר את הכרת המותג.

3. הציג ואת המוצרים: במידת האפשר, שלבו את המוצרים שלכם במבחר המתנות שהחלטתם להעניק לקהל המשתתפים. זו יכולה להיות דרך מצוינת להציג בפני המשתתפים את המותג.

4. הציעו הנחות או מבצעים בלעדיים: השתמשו במתנות כדי להציע למשתתפים הנחות או מבצעים בלעדיים. זה יתמרץ אותם ללמוד יותר על העסק שלכם.

5. הציגו את העסק שלכם בצורה בולטת: ודאו שהמתנות שלכם מוצגות בצורה בולטת בתערוכה או בדוכן הכנסים שלכם. תוכלו למשוך בקלות את תשומת הלב של המשתתפים ותבטיחו הגדלת חשיפה למותג.

תערוכות וכנסים מספקים הזדמנות מצוינת לחברות להציג את המותג והמוצרים שלהן. מתן מתנות מתחשבות ורלוונטיות למשתתפים יכול לעזור לבנות הכרה במותג, להגביר את נאמנות הלקוחות וליצור רושם מתמשך. בעת בחירת מתנות, ודאו שהן פרקטיות, ידידותיות לסביבה ומותאמות אישית לדמוגרפיה ולתחומי העניין של הקהל שלכם.

עדיין לב בטוחים איזה סוג מתנות אתם מעוניינים לתת לקהל שלכם? בשביל זה אנחנו כאן! צרו עם buy12 קשר עוד היום ואנו נעזור לכם ליצור אסטרטגיה שיווקית וממותגת למוצרים אותם תבחרו.

רשימת ההפתעות
Sign in

No account yet?