לדלג לתוכן

מיתוג עסקים קטנים: כיצד נעשה זאת?

פרסום וקידום עסקים להגדלת המכירות ועמידה ביעדים הוא דבר קריטי, וכדי לעמוד בו ולגדול עם הזמן, חייבים להשקיע באפיקים שונים כמו קידום אורגני וממומן ברשתות, פרסום ברדיו ובטלוויזיה, שלטי חוצות וכן הלאה. אבל עוד הרבה לפני שמדברים על אפיקי הפרסום, חשוב להבין אילו מסרים אנחנו רוצים להעביר כעסק, וכדי להיות בטוחים שהעסק יוצא החוצה לעולם כמו שצריך, תהליך של מיתוג עסקים הוא קריטי וחשוב. בואו ננסה להבין מה זה בכלל מיתוג עסקי ולמה זה חשוב, מה כולל תהליך המיתוג ועל אילו דברים צריך לחשוב, למה הלוגו חשוב ובעזרת אילו מוצרים נוכל להביא את המיתוג העסקי שלנו לידי ביטוי.

מיתוג עסקים קטנים – חשיבות המיתוג

מיתוג עסקי חיוני ליצירת זהות מובהקת למותג ובנייה של קהל לקוחות נאמן. באמצעות מיתוג אסטרטגי, עסקים יכולים לבטא את הערכים, האישיות והחוזקות הייחודיות שלהם לקהל היעד. זהות מותג חזקה בונה אמון, אמינות ומוניטין בשוק ועוזרת לבדל כל עסק מהמתחרים שלו. מיתוג יעיל יוצר קשר רגשי בין הלקוחות למותג, מה שמגביר את הנאמנות שלהם למותג. מיתוג עסקי מקצועי הוא חשוב בכל נקודות הממשק בין עסק ללקוחות כולל לוגו, שפה ואלמנטים חזותיים אחרים והוא מחזק את זכירת המותג ומשפר את התפיסה שלו. בסופו של יום, מיתוג עסקי אפקטיבי חיוני להצלחה ולצמיחה בשוק העסקים שהוא תחרותי יותר מאי פעם.

איך נתחיל במיתוג עסקים קטנים?

אז איך בכלל קורה התהליך של מיתוג עסקי וממה בעצם מתחילים? ובכן, מיתוג עסקי מקצועי הוא תהליך כולל המתחיל באפיון מקיף של העסק והגדרה מלאה של מצבו הנוכחי, אך באופן כללי אפשר להתייחס כאן לשלושה דברים עיקריים שעליהם נדבר עכשיו:

איזה רושם תירצו ליצור לעסק?

אז קודם כל, חשוב לענות על השאלה הקריטית הזו – איזה רושם נרצה שהעסק שלנו ישאיר? בסופו של דבר, תהליך המיתוג מתייחס אל המותג כמו אל בן-אדם שיש לו אופי ואישיות משלו. האם אנחנו רוצים שהעסק שלנו ייתן תחושה של יוקרה? האם אנחנו רוצים לשדר וייב צעיר ומגניב? האם המותג שואף להיות החבר הכי טוב של קהל היעד שלו או דווקא שואף לדבר אל הלקוחות הפוטנציאליים בתור בני משפחה? ברגע שחושבים על השאלה הזו לעומק ומנסים לענות עליה כמו שצריך, אפשר להתחיל לגבש אופי של המותג וליצור את הרושם שאנו מעוניינים לייצר.

מיהו קהל היעד שלכם?

אז כדי לייצר את הרושם הנכון, חייבים לשאול את עצמנו, מי אותם האנשים שאליהם אנו רוצים לפנות, או במילים אחרות – מיהו קהל היעד שלנו? באופן טבעי, הדרך שבה נפנה אל אנשים מבוגרים תהיה שונה מאיך שנפנה אל אנשים צעירים. אם נרצה לפנות לגברים, נדבר באופן אחר מאשר אם קהל היעד שלנו הוא בעיקרו נשים וכן הלאה. כדי למתג את העסק בצורה חכמה ויעילה, חייבים להגדיר במדויק מיהו קהל היעד שלנו. וכן, בדרך כלל זה הרבה יותר מורכב מאשר הגדרות בסיסיות כמו נשים וגברים או צעירים ומבוגרים.

הזמן המתאים למיתוג

עוד דבר שחשוב לתת עליו את הדעת הוא הזמן המתאים להתחיל בו תהליך מיתוג. אם מדובר בעסק בתהליכי הקמה, עוד לפני שמתחילים להריץ את הפעילות העסקית, שווה לגמרי להתחיל בתהליך מיתוג שיעזור בקידום ובשיווק. לעומת זאת, אם מדובר בעסק שכבר רץ, חשוב להבין אם זה הזמן הנכון לעשות את זה. יכול להיות שבנקודת זמן כלשהי, תהליך מיתוג הוא לא מתאים בגלל פעילות עסקית לחוצה שלא מאפשרת הפוגה כדי לעסוק בזה. עם זאת, חשוב מאוד שלא להזניח את זה לטווח הארוך. פתחו יומן והחליטו מתי אתם משקיעים במיתוג עסקי והצעד הזה עשוי להיות שווה לכם הרבה מאוד כסף ובאופן כללי לייעל את הפעילות של העסק.

מיתוג עסקים קטנים – שלב יצירת לוגו 

אחרי שמגדירים במדויק את מאפייני המותג, זה הזמן ליצור לוגו שמבטא אותם בצורה טובה. חשוב שהלוגו יהיה פשוט מצד אחד, אך זכיר מצד שני. חשוב להשתמש בצבעים ובשפה הגרפית שהגדרנו ומומלץ להגיע לכמה אופציות סופיות ולבחור אחרי סקר שבו נתנו לאנשים אובייקטיביים וניטרליים להחליט מהו הלוגו המועדף שלהם. מכאן, כדאי לשלב את הלוגו בכל ביטוי ויזואלי שהוא של העסק וכאן תוכלו למצוא טיפים לקניית מתנות עם מיתוג שיעזרו לכם להבין איך למתג בצורה חכמה כל אספקט בעסק שלכם כמו למשל תיק גב ממותג.

כיצד נשתמש בלוגו למיתוג העסק?

איך נשלב את הלוגו בפועל? בקלות! כל מה שצריך זה לוודא שהוא מופיע בכל אלמנט דיגיטלי או פיזי של העסק. הרכב של העסק, המתנות לחג לעובדים, דפי ממו ביגוד וכל דבר אחר שהוא חלק מהעסק. בואו נכיר כמה מוצרים שאפשר להשתמש בהם במיתוג עסקים קטנים.

באילו מוצרים אפשר להשתמש במיתוג עסקים קטנים?

שווה לדעת שלאחר תהליך המיתוג, אפשר לשלב את הביטויים הגרפיים שלו בכל מיני דברים כמו מתנות למשרד שנעניק לעובדים או ללקוחות שלנו. מה למשל? בקבוקים ממותגים, כוסות ממותגות מעוצבות ואיכותיות שנביא לעובדים או ללקוחות שלנו בתור מתנה, מתקנים לכלי כתיבה, משטחי טעינה לטלפונים, מחברות ממותגות, פדים לעכבר, מנורות לד חכמות ועוד.

בניית אתר ושיווק דיגיטלי למיתוג עסקים קטנים

לאחר תהליך המיתוג, מומלץ בחום גם לבנות אתר מתאים, גם אם אתם לא חייבים אתר לתהליך המכירה שלכם ומדובר באתר תדמית. כשיש לכם אתר מקצועי, יש כתובת שאליה יכול להגיע הקהל שלכם, ונוסף לאלה תוכלו לשווק אותו וליישם קידום מכירות בערוצים דיגיטליים שונים כמו קידום ממומן ואורגני בגוגל, קידום ברשתות חברתיות, קידום ביוטיוב וכן הלאה.

לסיכום

אם אתם עסק קטן או בינוני שעדיין לא עבר תהליך מיתוג, דעו שהצעד הזה עשוי להיות שווה לכם לא מעט ובאופן כללי יכול לחזק מאוד את המותג שלכם. אחרי תהליך מיתוג, תוכלו לשלב את הלוגו והשפה הגרפית שנכסים הפיזיים והדיגיטליים שלכם, להעניק מתנות לחגים ממותגות לעובדים וללקוחות ופשוט להעביר את המסרים שלכם בצורה פשוטה בכל הערוצים. זה הזמן לדאוג למוצרים כאלו ולקחת את קידום העסק שלכם לשלב הבא.

מתנות ממותגות ומוצרי פרסום זה 12BUY />

מגוון מוצרים ידידותיים לסביבה

אנחנו מייבאים מוצרים ומותגים מכל העולם בדגש על איכות וקיימות ומתמחים במיתוגם בכל השיטות ובהתאמת אריזות Tailor-Made

מבין שלל המוצרים שלנו, המוצרים הידידותיים לסביבה ובעלי הערכים החברתיים, הם הליבה שמניעה אותנו. תמיד ניתן עדיפות ראשונה לתוצרת מקומית על מנת לקדם מוצרים כחול- לבן, אבל גם מקצים מקום חשוב למותגים אקולוגיים בינלאומיים שמקדמים איכות וקיימות ללא גרין-ווש.

הרכבת קיטים בהתאמה אישית ולפי קונספט

ממש חשוב לנו שתקבלו השראה..
צוות המלקטים והמעצבים שלנו הכין לך מגוון גדול של קיטים ומארזים לעובדים ואת הבסט סלרס אפשר לראות ממש פה.. קיט לעובד חדש, קיט לסביבת עבודה, קיט לכנס או האקאתון, קיט אאוטדור, קיט חופשה - יו ג׳אסט ניים איט.
הפלטפורמה החדשנית שלנו מאפשרת לך להרכיב לבד כל קיט בתהליך קל ופשוט ולהתאים אותו לצרכים המדויקים ולתקציב של הארגון.

אצלנו תוכלו לראות את המחיר מראש

איך בחרו מתנות לעובדים עד היום? התהליך היה כזה: מרימים טלפון לספק הקבוע, זה שמגיע איתנו מהמקום הקודם. בריף קצר של כמות ותקציב ואז 80 מיילים 30 טלפונים ומבחר על פי שיקול דעת המומחה הממתג, המלצות בקבוצות, סקר שוק.. משקיעים זמן בלחפש: הצעות מחיר, השוואת מחיר אותיות קטנות וכו'. בעזרת הפלטפורמה החדשנית והנוחה שפיתחנו, התהליך הופך למהיר, פשוט המחיר ידוע מראש - D.I.Y : ומהנה. והכי חשוב ובכל רגע בתהליך ההרכבה - ניתן להוריד, לשנות או להוסיף מוצרים - על פי התקציב.

מותגים מובילים שהעובדים יאהבו לקבל

אנחנו לומדים כל הזמן את המגמות בעולם ההייטק ומוצרי האיכות, ומלקטים אותם אחד-אחד כדי להציע רק מוצרים שאנחנו מאמינים בהם.
על-מנת לתת מענה מקצה לקצה לתעשיית ההייטק והסטארט-אפ, ציוותנו צוות צעיר ודינמי, הדוגל בהיכרות קרובה עם צרכי הלקוחות שלנו.
על איכות כבר דיברנו אצלנו בחברה, שירות הוא פלז'ר!