לדלג לתוכן

כיסא ארגונומי מומלץ: הרשימה שאתם חייבים להכיר

כשחושבים על העבודות המסוכנות ביותר בעולם, חושבים בדרך כלל על דברים כמו עבודה בגובה, או עבודות באזורי מלחמה למיניהם, אך האם ידעתם שגם העבודה המשרדית הרגילה יכולה להיות מאוד מסוכנת אם לא יודעים לשמור על הגוף כראוי? אז כן, ישיבה ממושכת על כיסא מול מסך מחשב יכולה להביא ללא מעט פגיעות מצטברות לאורך השנים, וכדי להימנע מכך חשוב לתת לגוף את כל התמיכה האפשרית. כיסא ארגונומי איכותי הוא בלי ספק הכולי החשוב ביותר וממש עכשיו נספר לכם על סוגים מומלצים ועל כל היתרונות של הכיסאות האלו.

נעים מאוד: כיסאות ארגונומיים שאתם חייבים להכיר

בעולם שבו שעות עבודה ארוכות מול מחשב הפכו לשגרה, כיסא ארגונומי הוא הרבה יותר מסתם גימיק נחמד, אלא השקעה בבריאות ובנוחות שלכם ברוב שעות הערות ביממה. כיסאות ארגונומיים מותאמים במיוחד למבנה הגוף, מספקים תמיכה מושלמת לגב התחתון, לכתפיים ולצוואר, ומסייעים במניעת כאבים ובעיות יציבה. המגוון הרחב של דגמים ארגונומיים שקיים בימינו, מאפשר לכל אחד למצוא את האחד שמתאים לו, החל מכיסאות מנהלים יוקרתיים ועד לכיסא פרקטי, קומפקטי וחכם לעובדים מהבית. כיסאות ארגונומיים מצוידים בטכנולוגיות מתקדמות כמו התאמת גובה מדויקת, משענות מתכווננות וחומרי ריפוד נושמים, כך שהעבודה הופכת לחוויה נוחה ובריאה יותר (כאן תוכלו להבין יותר לעומק מה זה ארגונומיה). לכן, אם אתם רוצים לשדרג את סביבת העבודה שלכם, בין אם בבית או במשרד הגיע הזמן להכיר את הכיסאות שיעשו את כל ההבדל. כי למה להתפשר על נוחות כשאפשר לשבת חכם?

משרד ביתי? אלו המומלצים

בין אם אתם עובדים שעות ארוכות בבית או מנהלים ישיבות בזום, כיסא איכותי הוא הבסיס לסביבת עבודה נוחה ובריאה. הנה שלושה דגמים מומלצים שכדאי להכיר:

  • כיסא משרדי ארגונומי דגם רוקט של ד"ר גב: מציע תמיכה מושלמת לגב התחתון, התאמות לגובה ולזווית וחומרי ריפוד נושמים לשמירה על נוחות לאורך זמן.
  • כיסא עבודה ארגונומי של סטייל אופיס: מתאים במיוחד לעובדים מהבית עם עיצוב מודרני, משענות יד מתכווננות וריפוד עמיד ונעים למגע.
  • כיסא מנהלים דגם אלסקה: שילוב מושלם של עיצוב יוקרתי ונוחות מקסימלית, כולל משענת גבוהה, מושב מרופד במיוחד ותמיכה אופטימלית לצוואר ולגב.

לכל אחד מהדגמים יתרונות שונים, אבל לכולם מכנה משותף אחד והוא הם יהפכו את המשרד הביתי שלכם למקום עבודה שכיף ובריא לשבת בו. זכרו תמיד כי ניתן להשלים את סביבת העבודה עם עוד מגוון מוצרים ארגונומיים מעולים כמו מעמד למחשב נייד, כדורים וכריות ישיבה ארגונומיות, משענות גב, עכברים ומקלדות ארגונומיות ועוד.

אלו הם היתרונות הבריאותיים של כיסא ארגונומי

כיסא ארגונומי איכותי הוא ממש לא מותרות, אלא פריט חובה בכל חלל עבודה לשילו הנדרש בין עיצוב פונקציונלי לבריאות העובדים. היתרון המרכזי של כיסאות ארגונומיים הוא התמיכה המדויקת שהם מספקים לגוף, החל מהגב התחתון ועד לצוואר. הם מותאמים לתנוחת הגוף ומפחיתים עומסים מיותרים ומסוכנים על השרירים ועמוד השדרה. ביומיום, שימוש בכיסא ארגונומי מקטין את הסיכוי לכאבי גב וכאבי צוואר, בעיות נפוצות ביותר בקרב אנשים היושבים במשך שעות ארוכות במהלך היום. הם מעודדים ומקדמים יציבה נכונה, משפרעם את זרימת הדם ומסייעים במניעת עייפות שרירים.

כשמתכננים סביבת עבודה נוחה ופרודוקטיבית ומנסים להבין איך לעצב משרד, חשוב לחשוב על עיצוב כזה ששם את בריאות העובדים במקום הראשון. שילוב כיסאות ארגונומיים הוא רק השקעה בנוחות, אלא גם בבריאות ארוכת טווח של העובדים. מעבר לבריאות, מדובר בכלי עיצובי שמעניק מראה מקצועי ומוקפד לכל משרד. אווירה שכזאת תשפר גם את תחושת הרווחה וגם את הביצועים.  

איך כיסא ארגונומי משפיע על הפרודקטיביות שלך?

כיסא ארגונומי הוא לא רק גאדג׳ט לשיפור הנוחות, אלא גם כלי חשוב להגדלת הפרודוקטיביות בעבודה. ישיבה ממושכת בכיסא שלא תומך בגוף בצורה נכונה, עלולה לגרום לכאבי גב, כאבי צוואר ועייפות כללית, דברים שפוגעים ביכולת הריכוז וביעילות. מנגד, כיסא ארגונומי מספק תמיכה מותאמת לגוף, מפחית לחץ על השרירים ומסייע בשמירה על תנוחה נכונה לאורך זמן. כלומר, כשהגוף במצב נוח ונתמך, יש לנו יותר אנרגיה להשקיע בעבודה ופחות הסחות דעת. בנוסף, כיסאות ארגונומיים מעוצבים לעידוד זרימת הדם ומניעת עייפות שרירים, יתרון משמעותי לכל מי שעובד שעות ארוכות מול המסך.

השיפור בפרודוקטיביות הוא אחת הסיבות לזה שמנהלים רבים בוחרים להעניק כיסאות ארגונומיים בתור מתנות לעובדים. מדובר לא רק במחווה של הערכה, אלא גם בהשקעה חכמה שמשפיעה לטובה על שביעות הרצון של העובדים ועל הביצועים שלהם. לכן, אם אתם רוצים לשדרג את סביבת העבודה שלכם, כיסא ארגונומי הוא פתרון אידיאלי שמשלב נוחות, בריאות ויעילות.

טיפים מנצחים לבחירה והתאמה אישית של כיסא ארגונומי

  1. התאמת הכיסא לגובה: ודאו שהכיסא מאפשר לכוונן את הגובה כך שכפות הרגליים נוגעות ברצפה בנוחות והברכיים יהיו בזווית של 90 מעלות.
  2. תמיכה לגב התחתון: חפשו כיסא שמציע תמיכה מתכווננת באזור הגב התחתון. זה קריטי למניעת כאבים ולשמירה על עקומת הגב הטבעית.
  3. ידיות מתכווננות: ידיות מתכווננות הן מרכיב חשוב. יש לוודא שהזרועות מונחות בנוחות וכתפייך אינן מתוחות.
  4. מנגנון הטיה ותמיכת ראש: כיסאות עם מנגנון הטיה מאפשרים לנוח מדי פעם ולשנות תנוחה, בזמן שתמיכת ראש מספקת הקלה לצוואר ולכתפיים. שני אלמנטים מאוד חשובים.
  5. התנסות והתאמה אישית: לפני הרכישה שבו על הכיסא. נסו לכוונן אותו וודאו שהוא מתאים לצרכים האישיים שלכם. כיסא לא מתאים עלול לפגוע בבריאות בטווח הארוך, אז אל תקלו ראש בעניין.

בחירת כיסא ארגונומי איכותי היא ממש לא רק עניין של נוחות. יש כאן השקעה גדולה מאוד בבריאות ולכן חשוב לבחור בסבלנות ובאופן מושכל.

לסיכום

כיסאות ארגונומיים איכותיים יכולים לשפר את איכות החיים שלנו במשרד והם מומלצים לכל אחד שמבלה שעות ארוכות מול המחשב או על שולחן העבודה. מעבר לכיסאות עצמם, חשוב לדעת גם שיש הרבה מאוד אקססוריז למשרד ומוצרים ארגונומיים שיכולים לשפר את נוחות העבודה ולשדרג את העיצוב של המשרד. כאן באתר תוכלו למצוא אינספור דוגמאות למוצרים איכותיים – משטחי טעינה, פדים לעכבר, משטחים לעבודה בעמידה ועוד. מושלם לשדרוג החיים שלכם או בתור מתנות לעובדים, זה הזמן לבחור בחיים בריאים יותר.

מתנות ממותגות ומוצרי פרסום זה 12BUY />

מגוון מוצרים ידידותיים לסביבה

אנחנו מייבאים מוצרים ומותגים מכל העולם בדגש על איכות וקיימות ומתמחים במיתוגם בכל השיטות ובהתאמת אריזות Tailor-Made

מבין שלל המוצרים שלנו, המוצרים הידידותיים לסביבה ובעלי הערכים החברתיים, הם הליבה שמניעה אותנו. תמיד ניתן עדיפות ראשונה לתוצרת מקומית על מנת לקדם מוצרים כחול- לבן, אבל גם מקצים מקום חשוב למותגים אקולוגיים בינלאומיים שמקדמים איכות וקיימות ללא גרין-ווש.

הרכבת קיטים בהתאמה אישית ולפי קונספט

ממש חשוב לנו שתקבלו השראה..
צוות המלקטים והמעצבים שלנו הכין לך מגוון גדול של קיטים ומארזים לעובדים ואת הבסט סלרס אפשר לראות ממש פה.. קיט לעובד חדש, קיט לסביבת עבודה, קיט לכנס או האקאתון, קיט אאוטדור, קיט חופשה - יו ג׳אסט ניים איט.
הפלטפורמה החדשנית שלנו מאפשרת לך להרכיב לבד כל קיט בתהליך קל ופשוט ולהתאים אותו לצרכים המדויקים ולתקציב של הארגון.

אצלנו תוכלו לראות את המחיר מראש

איך בחרו מתנות לעובדים עד היום? התהליך היה כזה: מרימים טלפון לספק הקבוע, זה שמגיע איתנו מהמקום הקודם. בריף קצר של כמות ותקציב ואז 80 מיילים 30 טלפונים ומבחר על פי שיקול דעת המומחה הממתג, המלצות בקבוצות, סקר שוק.. משקיעים זמן בלחפש: הצעות מחיר, השוואת מחיר אותיות קטנות וכו'. בעזרת הפלטפורמה החדשנית והנוחה שפיתחנו, התהליך הופך למהיר, פשוט המחיר ידוע מראש - D.I.Y : ומהנה. והכי חשוב ובכל רגע בתהליך ההרכבה - ניתן להוריד, לשנות או להוסיף מוצרים - על פי התקציב.

מותגים מובילים שהעובדים יאהבו לקבל

אנחנו לומדים כל הזמן את המגמות בעולם ההייטק ומוצרי האיכות, ומלקטים אותם אחד-אחד כדי להציע רק מוצרים שאנחנו מאמינים בהם.
על-מנת לתת מענה מקצה לקצה לתעשיית ההייטק והסטארט-אפ, ציוותנו צוות צעיר ודינמי, הדוגל בהיכרות קרובה עם צרכי הלקוחות שלנו.
על איכות כבר דיברנו אצלנו בחברה, שירות הוא פלז'ר!