12Buy מתנות ממותגות
0
Page 1
0
Page 1
0
Subtotal: 0

הרשימה שלך עדיין ריקה

עוד שניה היא עולה על הקורקי ובורחת.

למה שלא נפנק אותה במשהו?

המוצרים שלנו

מגזין 12Buy

רשימת ציוד לסטודנט

רשימת ציוד לסטודנט

לימודי התואר או ההסמכה שלכם במוסדות האקדמיים השונים היא תקופה מרגשת ומלאת חוויות חדשות, אשר דורשת גם השקעה רבה. לפני שאתם מתחילים ללמוד חשוב לוודא שיש לכם את כל הציוד הנחוץ – הוא יקל את ארגון תהליכי הלמידה שלכם, בייחוד בתוך הכיתות ובזמן ההרצאות, ויעזור לכם להצליח. בדיוק בשביל זה הכנו לכם רשימה מפורטת של כל מה שתצטרכו כסטודנטים בתקופת הלימודים. 

רשימת ציוד לסטודנט – ציוד משרדי

  • קלמר מלא בציוד כתיבה – קלמר פשוט עם רוכסן יספק לכם נוחות, סדר וארגון כאשר עליכם להתנייד ממקום למקום עם כל כלי הכתיבה שלכם. חשוב לבחור קלמר המתאים לכמות כלי הכתיבה שאתם מסתובבים איתם בדרך כלל, בין שאתם מסתפקים בעט אחד או שניים או צריכים לפחות 10 כלים שונים. אתם גם תזדקקו לעטים, לעפרונות, למרקרים ולכלי כתיבה אחרים – עטים ממותגים כמו עטי פיילוט או יוני-בול הם אפשרות טובה שתשמש אתכם לאורך זמן. עפרונות מכניים גם הם נוחים לרישום הערות ולפתרון תרגילי מתמטיקה או פיזיקה, שידרשו מכם לרוב הרבה מחיקות. עטים הם רק חלק מהמוצרים ואביזרים למשרד שכל סטודנט צריך. תמיד כדאי להגיע ללימודים מצוידים עם עטים שחורים וכחולים, כמה עפרונות לעת הצורך, מרקרים צבעוניים וטיפקס לתיקונים
  • מחברות וקלסרים – לא כולם חובבי כתיבה באייפד או במחשב, ולכן תצטרכו גם מחברות, קלסרים, שמרדפים ואולי אפילו מוצרי נייר ודפוס למדפסות ושרטוטים מיוחדים או מצגות. תוכלו למצוא מגוון של קלסרים, מחברות ספירלה ממותגות ואיכותיות בכל מיני עיצובים וגדלים אשר יתאימו לכם מבחינת נוחות ונראות. שמרו על ארגון על ידי הקצאת קלסרים נפרדים או מחברות שונות לכל שיעור או קורס. כדאי להשתמש גם בחוצצים לפי נושא או שבוע. כמו כן, כדאי לשמור תמיד עותקי גיבוי של סיכומים ומקורות הכרחיים
  • סטיקרים וכרטיסיות למידה – למידה נכונה היא המפתח להצלחה באקדמיה. כרטיסיות למידה וסטיקרים יעזרו לכם לזכור מידע חשוב ולשמור אותו בהישג יד (למשל הדבקת סטיקרים על לוח שעם או ממש על הקיר). השתמשו בכרטיסיות לימוד כדי לכתוב עצמכם מילים חדשות או עובדות שאתם צריכים לזכור, תאריכים חשובים, נוסחאות ועוד
  • מחשבון – למי שלומד מקצועות אשר דורשים חישובים ומתמטיקה, מחשבון הוא אחד הכלים הכי חשובים שאתם צריכים שיהיו איתכם תמיד

רשימת ציוד לסטודנט – התיק הנכון

כמובן שתצטרכו אביזר שבו תוכלו לשאת את כל הציוד שלכם ברחבי הקמפוס, ועדיף שזה יהיה אחד שמשלב בחוכמה סטייל ופונקציונליות. כל הסטודנטים צריכים להשקיע בתיק גב רחב, תומך ועמיד לפי הסטנדרטים הנהוגים מבחינת ארגונומיה. הנושא הזה חשוב במיוחד למי שצריך תיק גב למחשבים ניידים, אבל מבחר התיקים הכללי רחב ואפשר למצוא תיקים עם מאפיינים כמו רצועות מרופדות, גב אוורירי והרבה כיסים, ועוד פיצ'רים חשובים לתיק כמו למשל בתיק Topo, שיהיה על הגב שלכם במשך שעות.

רשימת ציוד לסטודנט – מחשב

מחשב (ובפרט מחשב נייד) הוא לחלוטין מוצר הכרחי ברשימת הציוד של סטודנטים. הרבה מהמטלות שתגישו, התקשורת באימייל עם הפרופסורים וחברי הכיתה, בדיקת הציונים ותוכניות הלימודים – הכול דורש גישה למחשב כלשהו. לרוב האוניברסיטאות יש מעבדות מחשבים, אבל הגישה אליהן יכולה להיות מוגבלת בשעות עמוסות. קניית מחשב נייד משלכם תחסוך מכם חיפוש אחר עמדת עבודה פנויה כשאתם צריכים אחת. הביאו בחשבון את חיי הסוללה של המחשב ואת המפרט שלו, לרבות שטח אחסון ומהירות המעבד והזיכרון כדי לטפל בכל משימה בקלות ובנוחות. אם אתם קונים לפטופ חשוב להשקיע בכיסוי למחשב נייד שיגן עליו מנזקים, ואם אתם צריכים דרישות ספציפיות מהמחשב (למשל מעבד חזק יותר לתוכנות ספציפיות שתעבדו איתן) חשוב לוודא שהמוצר שאתם קונים יצליח לעמוד בעומס העבודה שלכם.

רשימת ציוד לסטודנט – בקבוק שתייה

חשוב לשתות מים במהלך היום, גם (ובייחוד) אם אתם נמצאים שעות רבות בקמפוס או מחוץ לבית. שתייה מספקת של מים תעזור לכם לשמור על ערנות במהלך היום ותמנע מכם כאבי ראש מיותרים, ואת זה אתם יכולים לעשות בקלות באמצעות קנייה של בקבוקי שתייה שתיקחו איתכם לכל מקום. אנחנו לא שופטים את בחירות השתייה שלכם, אז אם אתם מחפשים בקבוק תרמי מומלץ לשמירה על המים, הקפה או השוקו שלכם קרים או חמים במיוחד אתם מוזמנים ללחוץ על הקישור ולקרוא את הטיפים שלנו לבחירת הבקבוק המושלם.

רשימת ציוד לסטודנט – ארוחות

אנחנו לא נשאיר אתכם על קיבה ריקה – בואו נדבר קצת על ציוד רלוונטי לארוחות. מומלץ שתקנו לעצמכם קופסאות מזון עמידות (מפלסטיק, מפלדת אל-חלד או מזכוכית) וסכו"ם רב פעמי כדי שתוכלו לקחת איתכם מהבית מזון מוכן לחימום ואכילה בין השיעורים. אם אתם כאן כי אתם תוהים איך לבחור מתנות לסטודנט, אחד הצרכים הכי חשובים שלהם בתקופת הלימודים הוא אוכל, ולכן הם צריכים ציוד איכותי ומתאים. לצד הארוחות הגדולות שאתם מכינים לעצמכם כדאי שתכניסו לתיק גם כמה חטיפים כמו פירות טריים, חטיפי אנרגיה, קרקרים או עוד סוגים של נשנושים שקל לאכול (מומלץ כאלו שלא מרעישים במיוחד אם אתם מתכננים לנשנש במהלך השיעור). הרעב הוא אחד המכשולים הגדולים ביותר בדרך ללמידה יעילה, ולכן כדאי שתמיד יהיה איתכם אוכל מהבית או אפילו איזה סנדוויץ' קטן שישביע את הבטן המקרקרת.

לסיכום

לפני שאתם יוצאים לדרך והופכים לסטודנטים מן המניין, כדאי לכם להצטייד בכל מיני פריטים חשובים ואף הכרחיים כמו מחשב נייד וכיסוי מתאים, ציוד משרדי לכתיבה ולאחסון התוכן מהשיעורים וגם תיק איכותי שישב על הגב שלכם בסטייל. הרשימה שהכנו מכילה את כל מוצרי הבסיס שאתם חייבים ללמידה יעילה – בהצלחה!

רשימת ההפתעות
Sign in

No account yet?